REFERENSKUNDER
Det här säger våra kunder
Suzanne Burdén,
Bliwa
Styrkan med Indicate me är förutom verktyget i sig, min kontaktperson Marie som alltid är tillgänglig och svarar snabbt på frågor. Hon är väldigt professionell och kunnig.
Ramin Ebrahimi,
Dstny
Med Indicate me har vårt team upptäckt glädjen i att följa kundupplevelser dagligen. Det har blivit en spännande del av vår rutin att se resultat och feedback för att senare använda den för att kontinuerligt utveckla och förbättra vår service.
Maria Yazdi,
Apotek Hjärtat
Jag uppskattar enkelheten i verktyget och Indicate me’s framfothet i utveckling av nya funktioner.
Theresia M. Andersson,
Ikano Bank
Indicate me är som iphone för statistikvärlden.
Robert Söderström,
Releasy
Fantastiskt samarbete med ett personligt bemötande och top notch leverans samt en förståelse för våra behov, gör att Indicate me ligger steget före.
Fredrik Löfgren,
Aller Media
Genom Indicate me får mina medarbetare konstant feedback och kontroll över sina egna resultat.
Monica Eidenberg,
Telge Energi
Indicate me är ett bra verktyg för att följa upp hur nöjda kunderna är på riktigt. Det är användarvänligt och ger medarbetarna möjlighet att följa sina prestationer på ett roligt sätt.
Elin Palmebjörk
Bredband2
Indicate me hjälper oss att enkelt ta emot och visualisera feedback från våra kunder. Enkelheten bidrar till att vi kan fortsätta utveckla ett av våra allra viktigaste mål, kundupplevelsen.
Krisitian Hagstedt,
Ellos Group
Med Indicate me får vi en bättre insikt i våra kundinteraktioner, då vi både får ledarens, medarbetarens och kundens vy, vilket skapar en triangulering.
Fredrik Eriksson,
Svenska Spel
Det är enkelt att samla alla nyckeltal i ett gränssnitt, vilket gör att vi snabbt kan se hur organisationen presterar samtidigt som det är enkelt att jämföra data.
William Pietsch,Telge Energi
Jag har synsättet att alla vill göra ett bra jobb och med Indicate me blir det både enklare och tydligare vad det innebär
Dan Hedgate,
Ikano Bank
Självledarskapet hos våra medarbetare har ökat sedan vi introducerade Indicate me, vilket i sin tur har lett till ökad effektivisering och förståelse för våra mål.
Håkan Adolfsson,
Call4U
Indicate me är den plattformen som medför att vi snabbare kan utvärdera effektivitet och kvalitet på många olika nivåer i vår organisation. Vi skapar även interna mål som vi enkelt kan följa via Indicate me oavsett roll i företaget.
Nilson Svensson, Releasy
Det är HELT underbart att se kommentarer från kunderna och själv reflektera över hur jag kan bli ännu bättre!
Jennifer Ala-Katara,
NetOnNet
Det som var bra med uppstarten var att Indicate me tog kontakt med våra aktörer, för att få ihop en integration. Vi behövde inte vara mellanhand, utan de ägde hela implementationsprocessen.
Anton Ljunggren,
Releasy
På 10 minuter vet jag exakt och får en helhetsbild av gårdagen. Utan Indicate me skulle samma analys tagit mig 3 timmar.
Maria Spångberg,
ILT Education
Att lyssna på kunden är inte bara viktigt, det är avgörande. Kommentarerna vi får är inte bara ord, de är verkliga värden som formar vår framtid. Att dyka in i kundkommentarerna är som att hitta en skattkarta. Varje insikt är en guldklimp.
Terje Dahl,
Ving
Genom att arbeta över landsgränser och eliminera silos, skapar vi en strömlinjeformad, enhetlig kundservice. Samma system, processer och arbetssätt i alla länder leder till ökad effektivitet och kvalitet. Det bästa från varje land blir vårt globala arbetssätt.

Suzanne Burdén,
Bliwa
Styrkan med Indicate me är förutom verktyget i sig, min kontaktperson Marie som alltid är tillgänglig och svarar snabbt på frågor. Hon är väldigt professionell och kunnig.

Ramin Ebrahimi,
Dstny
Med Indicate me har vårt team upptäckt glädjen i att följa kundupplevelser dagligen. Det har blivit en spännande del av vår rutin att se resultat och feedback för att senare använda den för att kontinuerligt utveckla och förbättra vår service.

Maria Yazdi,
Apotek Hjärtat
Jag uppskattar enkelheten i verktyget och Indicate me’s framfothet i utveckling av nya funktioner.

Theresia M. Andersson,
Ikano Bank
Indicate me är som iphone för statistikvärlden.

Robert Söderström,
Releasy
Fantastiskt samarbete med ett personligt bemötande och top notch leverans samt en förståelse för våra behov, gör att Indicate me ligger steget före.

Fredrik Löfgren,
Aller Media
Genom Indicate me får mina medarbetare konstant feedback och kontroll över sina egna resultat.

Monica Eidenberg,
Telge Energi
Indicate me är ett bra verktyg för att följa upp hur nöjda kunderna är på riktigt. Det är användarvänligt och ger medarbetarna möjlighet att följa sina prestationer på ett roligt sätt.

Elin Palmebjörk
Bredband2
Indicate me hjälper oss att enkelt ta emot och visualisera feedback från våra kunder. Enkelheten bidrar till att vi kan fortsätta utveckla ett av våra allra viktigaste mål, kundupplevelsen.

Krisitian Hagstedt,
Ellos Group
Med Indicate me får vi en bättre insikt i våra kundinteraktioner, då vi både får ledarens, medarbetarens och kundens vy, vilket skapar en triangulering.

Fredrik Eriksson,
Svenska Spel
Det är enkelt att samla alla nyckeltal i ett gränssnitt, vilket gör att vi snabbt kan se hur organisationen presterar samtidigt som det är enkelt att jämföra data.

William Pietsch,Telge Energi
Jag har synsättet att alla vill göra ett bra jobb och med Indicate me blir det både enklare och tydligare vad det innebär

Dan Hedgate,
Ikano Bank
Självledarskapet hos våra medarbetare har ökat sedan vi introducerade Indicate me, vilket i sin tur har lett till ökad effektivisering och förståelse för våra mål.

Håkan Adolfsson,
Call4U
Indicate me är den plattformen som medför att vi snabbare kan utvärdera effektivitet och kvalitet på många olika nivåer i vår organisation. Vi skapar även interna mål som vi enkelt kan följa via Indicate me oavsett roll i företaget.

Nilson Svensson, Releasy
Det är HELT underbart att se kommentarer från kunderna och själv reflektera över hur jag kan bli ännu bättre!

Jennifer Ala-Katara,
NetOnNet
Det som var bra med uppstarten var att Indicate me tog kontakt med våra aktörer, för att få ihop en integration. Vi behövde inte vara mellanhand, utan de ägde hela implementationsprocessen.

Anton Ljunggren,
Releasy
På 10 minuter vet jag exakt och får en helhetsbild av gårdagen. Utan Indicate me skulle samma analys tagit mig 3 timmar.

Maria Spångberg,
ILT Education
Att lyssna på kunden är inte bara viktigt, det är avgörande. Kommentarerna vi får är inte bara ord, de är verkliga värden som formar vår framtid. Att dyka in i kundkommentarerna är som att hitta en skattkarta. Varje insikt är en guldklimp.

Terje Dahl,
Ving
Genom att arbeta över landsgränser och eliminera silos, skapar vi en strömlinjeformad, enhetlig kundservice. Samma system, processer och arbetssätt i alla länder leder till ökad effektivitet och kvalitet. Det bästa från varje land blir vårt globala arbetssätt.