Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
LeasePlan2

Bild: Frida Swedsudde, Joakim Ludvigsson, Lina Bjelkmar

LeasePlan satsar på kundnöjdhet tillsammans med Indicate me

Leaseplan är en av världens ledande aktörer inom operationell billeasing och fleet management. Med fokus på kvalitet, flexibilitet och långsiktiga partnerskap, är samarbetet mellan Indicate me och LeasePlan en utmärkt kombination.  

”Grunden i vår affärsidé är att det ska vara enkelt att leasa sin bil oavsett om det är en företagskund eller privatkund. Vi har gjort en resa senaste åren i vår kundupplevelse och den är vi stolta över men såklart nöjer vi oss inte där. Vi strävar efter att leverera hög kvalitet inom alla områden: Från produkt, tjänst, hållbar mobilitet till service. Inom vårt kvalitetsarbete är det väldigt viktigt att mäta kundupplevelsen på alla våra kontaktytor, där Indicate me’s tjänst passar som handen i handsken”, säger Joakim Ludvigsson, Director of Service & Quality på LeadsPlan och fortsätter;

”För att upprätthålla vår höga kvalitet behöver vi rätt digitala verktyg på plats. Indicate me’s verktyg spelar en avgörande roll för vår kundservice. Genom deras lösning kan vi snabbt mäta och analysera nyckeltal för att identifiera förbättringsområden för kundnöjdhet över telefon.”

Kvalitetssäkring på ett smart sätt

Med Indicate me har LeasePlan numera ett komplett stöd för att säkerställa en hög kvalitet i sin kundservice, både internt och mot sina kunder. Verktyget inkluderar funktioner för att identifiera både styrkor och förbättringsområden inom kundservice.

”Med Indicate me´s plattform får våra ledare och medarbetare väldigt enkelt insikter i kundernas upplevelse av vårt bemötande över telefon. Sedan vi startade använda verktyget har vi verkligen sett effekten av att medarbetaren blivit mycket mer medveten om sin egen prestation och engagemanget för kundmötet över telefon har verkligen ökat. Det syns i statistiken och hörs tydligt i samtalen” säger Christoffer Andersson, Quality & Digital Tool Specialist på LeasePlan.

Frida Swedsudde, Customer Success Manager och kundansvarig för LeasePlan hos Indicate me, säger följande om samarbetet:

”Jag är så stolt över att vi på Indicate me tillhandahåller insikter och lösningar till framstående företag som LeasePlan. Vårt samarbete är så givande, och jag ser verkligen fram emot att följa deras fortsatta framgång. Genom att kombinera vårt kraftfulla verktyg med deras otroliga engagemang för kvalitet, skapar vi en framtid där just dessa insikter och förbättringar möjliggör helt enastående kundupplevelser. Och det tycker jag märks tydligt i medvetenhet i teamet!”

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Indicate me och ALD Automotive: I spännande samarbete för ökad kundnöjdhet Link to: Indicate me och ALD Automotive: I spännande samarbete för ökad kundnöjdhet Indicate me och ALD Automotive: I spännande samarbete för ökad kundnöjd...ALD_Indicate_me Link to: Skånemejerier väljer Indicate me för en kvalitativ och engagerande kundservice Link to: Skånemejerier väljer Indicate me för en kvalitativ och engagerande kundservice Skånemejerier_Indicate_meSkånemejerier väljer Indicate me för en kvalitativ och engagerande kunds...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only