Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Skånemejerier_Indicate_me

Skånemejerier väljer Indicate me för en kvalitativ och engagerande kundservice

Skånemejerier väljer Indicate me för att stärka sin kundservice och erbjuda ännu högre kvalitet till sina kunder. Med sitt hjärta i det skånska jordbrukslandskapet och nästan 60 års erfarenhet inom mejeribranschen, är Skånemejerier södra Sveriges ledande mejeriföretag och en respekterad aktör på den nationella scenen. Genom Indicate me kommer de ta nästa steg i att möta och överträffa kundförväntningar.

”Vi har en tydlig vision som driver allt vi gör – vi vill vara Sveriges mest hållbara mejeri. Vi skapar värde för våra kunder genom att erbjuda högklassiga mejeriprodukter och juice av bästa kvalitet. Samtidigt strävar vi efter att göra allt vi redan gör ännu bättre. Hög kvalitet ska prägla allt vi gör.” säger Isak Elmquist, Supply Chain Teamleader – B2B Customer Service & Tele Sales, på Skånemejerier och fortsätter:

”Vi har valt verktyget från Indicate me för att utveckla och engagera våra medarbetare inom kundservice, vilket i slutändan kommer att leda till en ännu bättre upplevelse för våra kunder.”

Digitalt stöd för coachning

Med Indicate me kommer Skånemejerier få möjlighet att coacha sina medarbetare i alla kundinteraktioner och bygga upp anpassade formulär för sin verksamhet.

”Vår förhoppning är att Indicate me ska fungera som ett digitalt stöd för att utveckla våra medarbetare. Här kommer ledare få möjlighet att utföra coachning, samtidigt som medarbetarna kan coacha sig själva. Vi hoppas även på att verktyget ska göra det enkelt att upptäcka de områden där medarbetarna redan presterar utmärkt och samtidigt göra det smidigt för dem att identifiera vilka områden de kan förbättra för att nå ännu större framgång”, berättar Isak.

Frida Swedsudde, Customer Success Manager och kundansvarig för Skånemejerier hos Indicate me, säger följande om samarbetet:

”Jag är jätteglad över att vara kundansvarig för Skånemejerier hos Indicate me. De har en tydlig vision för sina medarbetare och den service de vill leverera till sina kunder. Det känns jättekul att få bli en del av deras strategi och stödja det arbetet.”

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: LeasePlan satsar på kundnöjdhet tillsammans med Indicate me Link to: LeasePlan satsar på kundnöjdhet tillsammans med Indicate me LeasePlan satsar på kundnöjdhet tillsammans med Indicate meLeasePlan2 Link to: Optimering och mänsklig närvaro: Så har Telge Bostäder transformerat sitt kundcenter Link to: Optimering och mänsklig närvaro: Så har Telge Bostäder transformerat sitt kundcenter Telge BostäderOptimering och mänsklig närvaro: Så har Telge Bostäder transformerat sitt...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only