Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Skånetrafiken, Indicate me

Skånetrafiken, som har Sveriges bästa kundtjänst, väljer Indicate me för att ta sin service till nästa nivå

Skånetrafiken, kända för sin utmärkta kundtjänst, har valt att ingå avtal med Indicate me. Avtalet innebär att Skånetrafiken kommer att öka sina insikter i kundservice och få en helhets uppföljning med bara ett par klick.

Branschorganisationen Kontakta har under föregående år utsett Skånetrafiken till att leverera Sveriges bästa kundservice. Att Skånetrafiken vet vad dom gör är tydligt. Till att börja med arbetar de med en servicehandbok i sin kundservice, som alla medarbetare förhåller sig till. Därtill fokuserar de på kvalitativa utbildningar och rätt slags coachning.

Medarbetarna i kundservice kan knappast ändra faktumet att ett tåg är försenat eller en buss inställd, men oavsett startläge är de oerhört skickliga på att nå slutdestinationen i ett samtal – Det vill säga att vända en missnöjd kund till att vara positiv när den lägger på.


En ny resa till nästa nivå

Titeln om Sveriges bästa kundservice är oneklingen svår att toppa, men Skånetrafiken har en ödmjuk inställning och menar att de kan bli ännu bättre. Med Indicate me som färdmedel i kundservice, hoppas man nu på att nå nästa resmål.

— Vi har en vision om att vi ska ha en ”kundservice i världsklass” och känner absolut att vi kan bli ännu bättre. Anledningen till att vi valt Indicate me är att vi känner att verktyget har alla de delar som vi tänkt oss och som verkligen skapar ett värde i form av mycket lättare och smartare uppföljning, berättar Susanne Jönsson, Områdeschef kundservice hos Skånetrafiken och fortsätter;

— Vi ser ett stort värde i att våra respektive medarbetare kommer att kunna följa sina egna resultat. Det känns klockrent! Vi ser också fördelar för våra interna coachers arbete.

På frågan vilka förhoppningar Skånetrafiken har svarar Susanne:

— Ganska många förhoppningar har vi, men mycket handlar om att få till ett helt annat engagemang och självledarskap hos våra medarbetare, så att vi kan leverera ännu bättre kundnöjdhet.

Således, med Indicate me som verktyg i sin kundservice, hoppas Skånetrafiken kunna ta sin redan utmärkta service till en ny nivå. Det blir spännande att se vad Skånetrafiken kommer att åstadkomma härnäst och Indicate me ser framemot att få vara med på resan!

Nyfiken på Indicate me?

Boka-demo
Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024
  • Releasy – Årets förebild inom Självledarskap och Coachning 2024
  • Selma Svensson, ICA Kundservice – Årets Eldsjäl 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Markus Huttu träder in i rollen som chef för Customer Success och utökar samtidigt teamet Link to: Markus Huttu träder in i rollen som chef för Customer Success och utökar samtidigt teamet Markus Huttu träder in i rollen som chef för Customer Success och utökar...Im-Expanderar-2 Link to: Så mycket tid sparar Releasy med hjälp av Indicate me Link to: Så mycket tid sparar Releasy med hjälp av Indicate me Releasy_seSå mycket tid sparar Releasy med hjälp av Indicate me
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only