Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Im-Expanderar-2

Markus Huttu träder in i rollen som chef för Customer Success och utökar samtidigt teamet

Indicate me har idag många av Sveriges mest välkända varumärken i sin kundportfölj. Nu expanderar Customer Success teamet som ansvarar för att vårda kundrelationerna, samtidigt som Markus Huttu befordras till chef för avdelningen.
I takt med ett ökat intresse på marknaden och ett dubblerat inflöde av kunder årligen, har bolaget stärkt upp flera avdelningar, däribland Customer Success.

– Alla våra kunder har en personlig kontaktperson, en så kallad Customer Success Manager, som vårdar kundrelationen, utvecklar samarbetet samt kommer med tips och råd för att uppnå maximal effekt av vårt verktyg, berättar Markus och fortsätter;

– Service och kundupplevelser är något som ligger Indicate me nära hjärtat. Jag har som målbild att alla våra kunder ska prata gott om oss och rekommendera oss till andra. Därför är det strategiskt viktigt att vi expanderar vår avdelning som tar hand om alla kunder, i linje med att vår kundportfölj växer.

Kliver in i en ny roll

Markus har arbetat med Indicate me’s kunder sedan 2020, nu befordras han till chef för avdelningen.

– Det känns helt fantastiskt och naturligt att axla ett större ansvar nu när tillfället dök upp. Jag har erfarenhet av ledande positioner sedan innan och har haft som målbild sedan jag kom till Indicate me att vara en drivande del i fortsatta framgångar för befintliga kunder. Jag älskar att arbeta i team och att utvecklas tillsammans, därför känns det riktigt kul att vi växer, både med nya kunder och medarbetare, säger Markus och fortsätter:

– Under 2023 kommer vi arbeta ännu mer fokuserat för att alla våra kunder ska uppleva ett större värde av Indicate me. Här kommer våra två nya medarbetare, Frida Swedsudde och Markus Eriksson, vara viktiga pusselbitar för att öka vår tillgänglighet, men också för att bidra med ny kompetens och härlig energi.

Expertis inom kundservice

Vår nya Customer Success Manager, Frida Swedsudde, är en positiv person som har gedigen erfarenhet inom kundservice, ledarskap och försäljning.

– Jag har arbetat med service inom flera olika roller, både som kundservicechef, försäljare och Account Manager. Jag tar med mig erfarenheten av att ha kunden i fokus och att arbeta kundanpassat, säger Frida.   Vidare berättar Frida att hon kan se värdet i ett verktyg som Indicate me.

– Jag kan helhjärtat säga att jag verkligen förstår värdet i ett verktyg som Indicate me. Hade jag haft det hos de bolag som jag arbetat som kundservicechef i, så skulle jag sparat enormt mycket tid. Jag förstår inte varför alla inte redan har det, säger Frida med glimten i ögat och ett skratt.   – Nej, men på riktigt. Statistik som jag hämtade från olika system, sammanställde i excel och sedan gjorde rapporter utav, kan man i Indicate me få fram med bara ett klick. Det är nästan lite provocerande så här i efterhand, säger Frida.

Ett öga för att se utvecklingspotential och nya möjligheter

Vår andra nya Customer Success Manager, Markus Eriksson, har en solid kompetens inom service och kundbemötande. Han har tidigare arbetat med försäljning, kundservice och med kundvårdande aktiviteter.

– Jag har alltid arbetat med service och kundbemötande i någon form. Närmast kommer jag ifrån Sats, där jag arbetade som Account manager med fokus på att förvalta befintliga företagskunder men också nykundsbearbetning. Jag tar med mig erfarenheten av att arbeta kund fokuserat och att bygga upp personliga relationer. Sedan ligger min styrka i att se nya möjligheter och utvecklingspotential, något som jag kommer att nyttja i min nya roll hos Indicate me, berättar Markus.

Indicate me önskar Frida och Markus varmt välkomna till Indicate me familjen! 

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Så arbetar NetOnNet med självledarskap i kundservice Link to: Så arbetar NetOnNet med självledarskap i kundservice Så arbetar NetOnNet med självledarskap i kundservice Link to: Skånetrafiken, som har Sveriges bästa kundtjänst, väljer Indicate me för att ta sin service till nästa nivå Link to: Skånetrafiken, som har Sveriges bästa kundtjänst, väljer Indicate me för att ta sin service till nästa nivå Skånetrafiken, Indicate meSkånetrafiken, som har Sveriges bästa kundtjänst, väljer Indicate me för...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only