Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
NetonNet

NetOnNet tar hjälp av Indicate me för att ta sin kundservice till nya höjder

NetOnNet har en enkel affärsidé, att erbjuda sina kunder prispressad hemelektronik utan att tumma på kvaliteten och servicen. NetOnNet säljer både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, hemmabio, digitalkameror, datorer, mobiltelefoner och mycket mer. NetOnNet har ett unikt självbetjäningskoncept som grundar sig i att kunderna inte enbart ska välja NetOnNet för att de är billigast utan även för det mervärde som de skapar för sina kunder genom att skapa en enkel och ärlig köpupplevelse där kunden aldrig pressas till att köpa något

”NetOnNet är ett bolag som är i ständig tillväxt och alltid strävar efter att leverera de mest prisvärda produkterna till sina kunder. Därför känns det extra roligt att NetOnNet har valt samarbeta med oss på Indicate me för att ta sin kundservice till nya höjder”, säger Lina Bjelkmar, VD Indicate me.

Service och trygghet är två av NetOnNets ledord. Bra service innebär bland annat att kunderna får snabba och säkra leveranser, proffsig rådgivning och bra garantivillkor. Då allt fler väljer att handla online ser NetOnNet ett behov av att effektivisera sin kundservice för att kunna fortsätta leverera enligt sina kundlöften.

Det är här Indicate me kommer in i bilden. Genom samarbetet med Indicate me kommer NetOnNet få tillgång till viktiga data och nyckeltal som gör att de snabbt kan se vilka saker som går bra och vad som kan göras bättre. Istället för att arbeta i flera olika system och försöka bilda sig en uppfattning kommer NetOnNet tack vare Indicate me kunna samla alla viktiga nyckeltal på ett och samma ställe – något som kommer effektivisera kundservicen och göra att de snabbare kan nå viktiga insikter.

“Tjänsten från Indicate me kommer innebära att vi inte längre behöver hämta rapporter i flera olika system. Det kommer även göra det lättare för oss att analysera våra nyckeltal samt att vi snabbare kommer kunna se vilka områden vi kan förbättras inom”, säger Jennifer Ala-Katara, Kund- och eftermarknadschef på NetOnNet.

Möjligheten att kunna samla och analysera alla nyckeltal på ett och samma ställe var en av huvudorsakerna till varför NetOnNet valde Indicate me. Tack vare Indicate me kommer NetOnNet spara en hel del tid som de tidigare lagt på att analysera nyckeltal i flera olika system, något som dessutom krävt en hel den manuell handpåläggning.

Genom Indicate me kommer NetOnNet få en samlad bild över vad deras kundservice lägger sin tid på. Något som tidigare inte varit möjligt då de själva behövt utföra olika analyser i olika manuella verktyg, vilket gjort det tidskrävande att komma fram viktiga slutsatser.

”En annan viktig faktor för oss är att vi vill att våra medarbetare ska kunna se sina egna resultat. Något som vi tror kommer bidra till ett ökat självledarskap och en större förståelse för hur de kan utvecklas i sitt arbete samt hur det påverkar kundnöjdheten”, säger Jennifer Ala-Katara.

Vi välkomnar NetOnNet till oss på Indicate me och ser fram emot ett långt samarbete!


Om NetOnNet

NetOnNet öppnade den 10 mars 1999 med en enkel affärsidé: att sälja hemelektronik till lägre priser än i vanliga butiker. Vi fanns bara på Internet och sålde våra produkter direkt från lagerhyllan, utan onödigt krångel. 2001 kompletterades nätförsäljningen med Lagershoppar där du handlar till samma låga priser som på nätet.

Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Vårt fokus är att förenkla allt vi kan för att erbjuda hemelektronik billigare än andra. Det är mottot för hela NetOnNet och grundar sig i vårt unika självbetjäningskoncept. Kunderna ska välja NetOnNet, inte bara för att vi har låga priser, utan även för att vi gör det enklare, ärligare och med fokus utifrån kunden själv. Det är så vi skapar mervärde och en stark relation med våra kunder. NetOnNet säljer till konsumenter och företag genom e-handel och 30 Lagershoppar i Sverige och Norge. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås.

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Indicate me – Ett självklart val för Mälarenergi Link to: Indicate me – Ett självklart val för Mälarenergi Indicate me – Ett självklart val för MälarenergiMalarenergi med logga Link to: Därför väljer Blocket att inleda ett samarbete med Indicate me Link to: Därför väljer Blocket att inleda ett samarbete med Indicate me Blocket Indicate me 1Därför väljer Blocket att inleda ett samarbete med Indicate me
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only