Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
LF-Kalmar-Kundserviceuppstickare

INDICATE ME AWARDS 2024

LF Kalmar utses till Årets Kundserviceuppstickare

Ett starkt avtryck från en nykomling i toppklass
LF Kalmar har på kort tid visat att de är att räkna med inom svensk kundservice. Med ett bemötande som får toppbetyg, kunnig personal och ett tydligt driv har de etablerat sig som en uppstickare att hålla ögonen på.

– Den här utmärkelsen betyder väldigt mycket för oss. Vi har jobbat hårt senaste året med att vi vill vara bäst och någonstans bygga en vinnarmentalitet i teamen. Framförallt visar också, ett pris som detta, resten av bolaget att man kan åstadkomma bra saker – bara man gör det tillsammans, säger Anders Westring, Försäljningschef på LF Kalmar, och tillägger:

– Framgång gör också viljan större att bli ännu bättre framåt.

Engagemang som märks i varje kundmöte

Trots att de är nya i Indicate me-nätverket har LF Kalmar levererat kundupplevelser i toppklass. Medarbetarnas kompetens och närvaro lyser igenom i varje interaktion.

– Vi tror att det är det personliga bemötandet som gör störst skillnad – Vi har pratat mycket om att det är ett aktivt val, vad varje medarbetare eller individ gör, berättar Anders.

Tips från toppen

För andra som vill leverera lika starka kundupplevelser delar LF Kalmar gärna med sig av sina lärdomar.

– Var rädd om alla kunder, ställ mycket frågor och var intresserad av kunden – på riktigt! avslutar Anna Larsson, Teamledare på LF Kalmar.

Juryns motivering

”LF Kalmar har imponerat på oss – från första stund. Trots att de är nya i vårt kundnätverk, har de snabbt visat att de hör hemma i toppen. Kundservicen präglas av ett starkt engagemang, hög kunskap och ett bemötande som får toppbetyg från kunderna. LF Kalmar levererar inte bara service – de levererar upplevelser i toppklass. Det märks att det här är ett team som vill göra skillnad – och som gör det. Med otroligt fina kundnöjdhetsresultat, kunnig personal och ett tydligt driv framåt, är de redan ett namn att räkna med.”

Om Indicate me Awards

Indicate me Awards äger rum en gång per år och lyfter fram Sveriges främsta kundserviceorganisationer. Finalister och vinnare utses inom sju kategorier – helt baserat på data.

För 2024 års utmärkelser har:

  • 27,7 miljoner interaktioner analyserats
  • Över 6 miljoner kundundersökningar legat till grund
  • Över 100 varumärken deltagit – från resebolag till tv, telekom, detaljhandel och offentlig sektor

Vinnarna korades den 15 maj 2025 under eventet Big Mistake – Thank You i Stockholm.

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Jönköping Energi har Sveriges nöjdaste kunder 2024 Link to: Jönköping Energi har Sveriges nöjdaste kunder 2024 Jönköping Energi har Sveriges nöjdaste kunder 2024Jonkoping Energi nojdaste kunder Link to: Svenska Postkodlotteriet – Årets Kundservice 2024 Link to: Svenska Postkodlotteriet – Årets Kundservice 2024 PostKodlotteriet-Årets-KundserviceSvenska Postkodlotteriet – Årets Kundservice 2024
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only