Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Puzzel 1 1

Indicate me ingår ett nytt partnerskap med Puzzel

Indicate me och Puzzel har valt att ingå partnerskap som innebär att kunder till Puzzel får möjlighet till utökad kundinsikt genom att addera Indicate me till sin kontaktcenterplattform.

Konsumenter vill komma i kontakt med kundservice när, var och hur de vill, samtidigt som  kunden vill få samma information oavsett kanal och inte behöva återupprepa sig. Detta ställer höga krav på integrationer mellan olika system för att servicen ska nå de förväntningar som finns. Puzzel erbjuder en molnbaserad kontaktcenterlösning som samlar telefoni, e-post, sms, chatt och sociala medier i en lättanvänd applikation. Därtill stöttar Puzzel integration med andra affärssystem.

– Vi har sett att sömlösa upplevelser bidrar till bättre kundnöjdhet och högre kundlojalitet. Puzzel erbjuder detta och har en stark närvaro i Norden, säger Lina Bjelkmar, VD på Indicate me.

Integration av Indicate me i Puzzel
I och med partnerskapet kan Puzzel erbjuda sina kunder uppföljningssystemet från Indicate me som ett komplement.

– Puzzel är en proaktiv partner som utvecklar innovativa lösningar för nästa generations kundservice. Detta är mycket likt fokuset inom vårt bolag, vilket gör detta partnerskap extra spännande. Jag är helt övertygad att vi tillsammans kommer att bidra till en bättre kundupplevelse.

Vidare berättar Lina att Indicate me kommer att integreras som en del i Puzzel-plattformen, så att användarna inte behöver byta fönster för att se sina resultat eller logga ärenden.

Rob Wiles, Partner Channel Director, på Puzzel säger följande:

– Jag är glad att ha Indicate me som en del av vårt växande ekosystem. De ger en lösning som ökar det totala värdet av Puzzels kontaktcenterplattform och ger en smartare inblick i alla delar inom kundservice. Puzzels kunder och partners kan nyttja Indicate me för att uppnå en djupare förståelse för kundnöjdhet, effektivitet och varför kunder tar kontakt med kundservice.


Kontaktinformation:
Lina Bjelkmar 
VD Indicate me 
070-370 70 34

Om Indicate me
Indicate me ger 360 graders vy av er kundservice genom att samla viktiga nyckeltal inom kvalitet, försäljning och effektivitet i en engagerande dashboard. Medarbetare förstår och följer sin utveckling, vilket leder till ökat engagemang och självledarskap. www.indicateme.se

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Outsourcingbolag av kundservice väljer Indicate me för djupare analys Link to: Outsourcingbolag av kundservice väljer Indicate me för djupare analys Outsourcingbolag av kundservice väljer Indicate me för djupare analysCall4U Link to: Gavlegårdarna inleder samarbete med Indicate me för ökat engagemang i kundservice Link to: Gavlegårdarna inleder samarbete med Indicate me för ökat engagemang i kundservice gavlegårdarna-2020Gavlegårdarna inleder samarbete med Indicate me för ökat engagemang i ku...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only