Indicate me
  • Startsida
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu

Hur når vi framtidens kundservice?

Indicate me
Framtidens kundservice

Den tekniska utvecklingen går snabbt och folk slänger sig med ord som RPA, AI och Chatbots till höger och vänster när de talar om framtidens kundservice, men hur når vi framtidens kundservice egentligen?
Den 6-7 november äger eventet Framtidens Kundservice rum i Stockholm. Under dessa två dagar kommer talare och debattörer att dela med sig av sina erfarenheter och perspektiv inom temat.

Lina Bjelkmar, VD Indicate me, kommer under dag 1 att delta som expert i paneldebatten.

– Det känns väldigt roligt att jag har fått äran att delta som expert i paneldebatten. Jag brinner för att diskutera kundservice och ser fram emot att göra det i detta forum. Det finns många fascinerade innovativa tekniska lösningar att diskutera, vilket jag älskar, men ibland kan jag uppleva att företag blir för teknikfokuserade och glömmer bort de grundproblem som finns. Min förhoppning med debatten är att jag ska bidra med ett annat perspektiv på vägen mot framtidens kundservice och väcka några frågeställningar hos deltagarna, säger Lina.

Debatt om framtidens kundservice
I paneldebatten kommer följande personer att delta:

  • Lina Bjelkmar, VD, Indicate me
  • Dan Milestad, Affärsområdesansvarig AI-Partner, Softronic
  • Anna Loverus, Grundare, Artificial Humanity
  • Elin Trapp, Kundservicechef, Lyko

Under dagen kommer fler kollegor från Indicate me finnas på plats med monter – kom gärna förbi oss om du är nyfiken på vad vi gör!

Mer info och anmälan:
Datum:
6-7 november
Pris:
Ordinarie pris: 10.490 :-, anger du koden Indicate20 får du 20% rabatt
Anmälan: Klicka här för att se hela programmet och komma till anmälan >>

 


Om Indicate me
Indicate me ger 360 graders vy av er kundservice genom att samla viktiga nyckeltal inom kvalitet, försäljning och effektivitet i en engagerande dashboard. Medarbetare förstår och följer sin utveckling, vilket leder till ökat engagemang och självledarskap. 

23 oktober, 2019
Du kanske också gillar
Framtidens Kommunikation Hur kommer framtidens kommunikation se ut?
Halebop Halebop: Sveriges nöjdaste kunder
Kontaktadagen-2018 Kundfokus in i väggen på Kontaktadagen
Big mistake. Thank you Big mistake. Thank you! Part 2
Vings moderbolag i konkurs ICA banken och ICA försäkring inleder samarbete med Indicate me
Vings moderbolag i konkurs Hur har konkursen av Thomas Cook Group (Vings moderbolag) påverkat Vings kundservice?
Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024
  • Releasy – Årets förebild inom Självledarskap och Coachning 2024
  • Selma Svensson, ICA Kundservice – Årets Eldsjäl 2024
  • Svenska Postkodlotteriet – Årets Kundservice 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Big mistake. Thank you! Part 2 Link to: Big mistake. Thank you! Part 2 Big mistake. Thank you! Part 2Big mistake. Thank you Link to: Hur kommer framtidens kommunikation se ut? Link to: Hur kommer framtidens kommunikation se ut? Framtidens KommunikationHur kommer framtidens kommunikation se ut?
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only