Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Big mistake. Thank you

Big mistake. Thank you! Part 2

Ett kostnadsfritt event om misstag på vägen mot succé i kundservice

Föregående år anordnade Indicate Me tillsammans med Releasy ett fullsatt och uppskattat event inom temat ”Big mistake. Thank you!”. Nu kommer uppföljaren som riktar sig mot både nya och gamla deltagare.

– Nytt för i år är att vi kommer att fokusera ännu mer på digitaliseringen inom kundservice och då också djupdyka inom chatbots. På plats kommer modiga och erfarna debattörer från bland annat Fortum, Swedavia och Nordea att dela med sig av sina erfarenheter inom ämnet, berättar Lina Bjelkmar, VD Indicate Me.

Under debatten kommer deltagarna få svar på frågor såsom:

  • Vilka minor har debattörerna gått på under implementeringen av chatbots?
  • Vad skulle de ha gjort annorlunda om de påbörjade samma projekt idag?
  • Vad är det egentligen som krävs av organisationen, tekniken och processerna för att få det att lyckas?

Eventet kommer också att bjuda på spännande föreläsningar från välkända varumärken. Halebop kommer att berätta mer om hur de har vunnit pris som Sveriges nöjdaste kunder för tionde gången, och SBAB kommer att berätta mer om deras onboardingprocess. Detta och mycket mer vill du bara inte missa!

Praktisk information

  • Datum: 28 november
  • Starttid: 14:00
  • Plats: Pipers väg 28, 170 73 Solna
  • Info & anmälan: Klicka här för mer info & anmälan >>
Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Halebop: Sveriges nöjdaste kunder Link to: Halebop: Sveriges nöjdaste kunder Halebop: Sveriges nöjdaste kunderHalebop Link to: Hur når vi framtidens kundservice? Link to: Hur når vi framtidens kundservice? Framtidens kundserviceHur når vi framtidens kundservice?
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only