Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
ALD_Indicate_me

Bild: Frida Swedsudde, Customer Success Manager, Indicate me

Indicate me och ALD Automotive: I spännande samarbete för ökad kundnöjdhet

I en tid där kundservice och engagemang är hörnstenarna för företags framgång, har Indicate me och ALD Automotive ingått samarbete. Syftet är att förstärka samarbetet mellan chefer och medarbetare med stöd av självledarskap och samtidigt sätta kundernas behov i centrum. Här tar vi en närmare titt på resan som Indicate me och ALD Automotive har påbörjat för att maximera kundnöjdheten.

I en strategisk satsning hos ALD Automotive, en ledande aktör inom billeasing, i att skapa fantastiska kundupplevelser och motiverade medarbetare har ett samarbete inletts med Indicate me.

Resan tog sin början när Mia Lundholm, Manager Customer Care på ALD Automotive, tog kontakt med Indicate me med ett specifikt intresse för kundundersökningar. På frågan om valet av Indicate me som samarbetspartner, förklarar Mia:

”Jag har haft ögonen på Indicate me sedan jag deltog på en föreläsning som Lina Bjelkmar, VD för Indicate me, höll för några år sedan. Det hon presenterade var så genialt enkelt att använda som verktyg, och det interagerade mellan chef och medarbetare.”

En sömlös Integration

Under integrationsprocessen beslutade ALD Automotive att utöka användningen av Indicate me över flera befintliga avdelningar. Mia förklarar deras resonemang:

” Vi såg en potential att koppla på fler avdelningar, då verktyget i sig är så otroligt bra och går att tillämpa i utvecklingen av andra områden.”

Mia fortsätter med att berömma den smidiga implementeringen:

”Jag vill verkligen slå ett slag för att implementationen var fantastiskt smidig! Det kändes som att jag satt i baksätet på en bil och bara åkte med. Allt var välstrukturerat, och jag behövde inte investera mycket av min egen tid. Marie Troedsson och Frida Swedsudde hos Indicate me drev arbetet och jag bidrog främst med input och uppgifter.”

Ett kraftfullt verktyg – ”som en assistent”

Idag genomför ALD Automotive kundundersökningar och kvalitetssäkringsaktiviteter genom Indicate me, men Mia menar att verktyget är mycket mer än bara ett verktyg:

”Indicate me känns mer som en assistent i mitt arbete. Verktyget gör underlagen och jag och mina medarbetare fokuserar på analysen. Indicate me är en av våra allra viktigaste faktorer i vårt arbete med kundnöjdhet! Att det sen är en sådan boost för medarbetarna när de går in och läser kommentarer från kunderna, har höjt även arbetsglädjen!”, berättar Mia. Frida Swedsudde, som innehar rollen som Customer Success Manager på Indicate me, leder samarbetet och har det övergripande ansvaret. Lina Bjelkmar, VD för Indicate me, kommenterar:

”Frida och Mia är en stark matchning, två drivna kvinnor med stor energi och kompetens inom kundservice. Vi är oerhört glada att arbeta tillsammans med ALD Automotive, en branschledare som erkänner värdet av att upprätthålla personliga interaktioner samtidigt som man omfamnar smart teknik. Nu ser vi fram emot att se fina resultat och ökad kundnöjdhet!”

Mia_lundholm_ald

Bild: Mia Lundholm, Manager Customer Care, ALD Automotive

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Falukuriren: Falukvinnornas AI-verktyg har väckt de globala jättarnas intresse Link to: Falukuriren: Falukvinnornas AI-verktyg har väckt de globala jättarnas intresse Falukuriren: Falukvinnornas AI-verktyg har väckt de globala jättarnas int...Falukuriren-hemsida Link to: LeasePlan satsar på kundnöjdhet tillsammans med Indicate me Link to: LeasePlan satsar på kundnöjdhet tillsammans med Indicate me LeasePlan2LeasePlan satsar på kundnöjdhet tillsammans med Indicate me
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only