Nu utökar vi vårt team med ytterligare en ny kollega

Vi hälsar vår nya medarbetare Adam Wahrén varmt välkommen till Indicate me.

Adam har närmast arbetat som Business Manager för bland annat Halebops och Bilprovningens kundservice och kliver nu in i rollen som Customer Success Manager på Indicate me.

– Det har varit en lärorik, intensiv och rolig tid att arbeta operativt med kundservice på Releasy. I ryggsäcken tar jag med mig erfarenheten om att arbeta målmedvetet mot satta visioner och att ingenting är omöjligt. Ett av våra mål inom Halebop var att öka kundnöjdheten och däribland lyckades vi att höja vår NPS med +30% på 6 månader. Till vår hjälp hade vi bland annat verktyget från Indicate me och om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att vi skulle ha lyckats så bra som vi gjorde utan det systemstödet vi fick, säger Adam.

Vidare berättar han:

– När jag blev kontaktad av Indicate me och fick detta jobberbjudande kunde jag inte tacka nej. Jag vet vilka insikter systemet ger och hur det kan hjälpa till att bidra till förbättringar. Jag ser fram emot att supportera och stödja fler företag att nå sina mål.

I den nya rollen kommer Adam att säkerställa en effektiv, hållbar och långsiktig relation med både existerande såväl som nya kunder.

– I takt med att vi växer är vi i behov av att stärka upp vårt team med nya kompetenta medarbetare. I december stärkte vi upp vårt utvecklingsteam och nu utökar vi även vårt Customer Success team med en ny kollega, berättar Lina Bjelkmar, VD på Indicate me.

Customer Success teamet på Indicate me jobbar bland annat med att stödja kunderna att få ut så mycket som möjligt från systemet.
– Adam har en gedigen erfarenhet av att effektivisera och öka kundnöjdheten inom kundservice och besitter de egenskaper som krävs för att säkra leveransen mot våra kunder, berättar Lina.

Välkommen Adam!