Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
LF-Dalarnas

INDICATE ME AWARDS 2023

LF Dalarnas vinner priset som Årets Kundserviceuppstickare

LF Dalarnas har utsetts till vinnare i kategorin ’Årets Kundserviceuppstickare 2023’ under Indicate me Awards.

Priset syftar till att uppmärksamma nya kunder till Indicate me som utmärkt sig genom innovativa förbättringar i deras verksamhet. Bland finalisterna stod:

  • Region Skåne
  • LF Dalarnas
  • Securitas Sverige AB

Den 30 maj 2024, under Indicate me Awards, utsågs LF Dalarnas till vinnare i kategorin ’Årets Kundserviceuppstickare’. De har under året imponerat juryn med sin ytterst effektiva och genomtänkta arbetsmetodik samt sitt starka engagemang i att anamma och utveckla verktyget. LF Dalarnas har inte bara höjt sin kundnöjdhet, utan har också fungerat som en pionjär inom verktygets användning.

LF Dalarnas – Årets Kundserviceuppstickare

Strax efter prisutdelningen fick vi möjlighet att prata med Emma Paunia, Operativ chef och Clara Berg, Teamledare om deras nyligen vunna utmärkelse.


Grattis till priset för Årets Kundserviceuppstickare! Hur känns det att få denna utmärkelse?
”
Det känns jättekul att få denna utmärkelse. Som nya användare av verktyget känns det verkligen kul att se att vårt engagemang och arbete uppmärksammas. Vi har jobbat hårt för att utveckla och integrera verktyget i vår verksamhet, och denna utmärkelse är ett tydligt kvitto på att vi är på rätt väg!” – Emma

Vi är djupt imponerade av ert tillvägagångssätt att lansera Indicate me till era medarbetare. Kan du berätta mer om hur ni introducerade verktyget och engagerade era medarbetare?

”Långt innan vi lanserade Indicate me började vi göra ett stort arbete kring prestation och resultat, för att göra det mer naturligt i vardagen. Vi ville sen göra lanseringen till en stor ”happening” och pyntade därför kontoret med ballonger och arrangerade lite aktiviteter för att involvera alla och skapa en nyfikenhet och ett engagemang. Det förarbetet vi hade gjort la en stabil grund till en enkel och smidig lansering.”– Emma

”Det har verkligen saknats en sådan här plattform, och den har varit mycket efterlängtad av personalen.” – Clara

Redan under er korta tid med verktyget under 2023 såg vi att ni ökade er kundnöjdhet. Vad är era bästa tips för att öka och arbeta med kundnöjdhet?

”Vara nyfiken och alltid sträva efter förbättring. Oavsett antalet positiva kommentarer kan vi alltid göra något bättre. Det är viktigt att kunden står i centrum. Kundens röst ska spela den största rollen eftersom de vet vad de vill ha och behöver. Istället för att gissa, lyssnar vi på dem.” – Clara

Hur ser ni på framtiden med Indicate me och vad är era mål framåt?

”Vi vill integrera fler funktioner, som AI för tal- och textanalys, och använda alla tillgängliga moduler. Framtiden handlar om att fokusera våra resurser på att driva vidareutveckling och fortsätta förbättra kundservicen.” – Emma

Avslutningsvis, vad betyder den här vinsten för er som bolag och hur planerar ni att fira?

”Det är fantastiskt att få ett kvitto på att det vi gör är bra! Det är också superkul att vi är först ut inom Länsförsäkringar, vilket visar att vi ligger i framkant och leder vägen för andra. Vi är verkligen stolta och glada! Nu ska vi hem till Dalarna och fira med hela vårt gäng i Borlänge.” – Emma

Juryns motivering

LF Dalarnas är en ny kund hos Indicate me, som inte bara har omfamnat verktyget med öppna armar, utan också utvecklat en ytterst effektiv och genomtänkt arbetsmetodik. Vi är djupt imponerade av deras sätt att anamma verktyget, där de genomförde en inledande release på kontoret för att entusiastiskt engagera varje medarbetare. LF Dalarnas engagemang är imponerande och de är också verkliga pionjärer inom utvecklingen av verktyget, vilket gör varje samarbetsmoment med dem  till en absolut fröjd. Dessutom har de gjort fina framsteg när det gäller kundnöjdhet.

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Sveland Djurförsäkringar har årets nöjdaste kunder Link to: Sveland Djurförsäkringar har årets nöjdaste kunder Sveland Djurförsäkringar har årets nöjdaste kunderSveland Link to: AI SWEDEN och Indicate me Link to: AI SWEDEN och Indicate me ai-sweden-indicate-meAI SWEDEN och Indicate me
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only