Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Sveland

INDICATE ME AWARDS 2023

Sveland Djurförsäkringar har årets nöjdaste kunder

Sveland Djurförsäkringar har korats till vinnare i kategorin ’Årets nöjdaste kunder 2023’ under Indicate me Awards.

Varje år genomför Indicate me miljontals kundundersökningar åt sina kunder. Baserat på datainsamlingen från 2023 har tre företag särskilt utmärkt sig för sin exceptionella kundnöjdhet:

  • Svenska Postkodlotteriet
  • Mälarenergi
  • Sveland Djurförsäkringar.

Den 30 maj 2024, under Indicate me Awards, utsågs Sveland Djurförsäkringar till vinnare i kategorin ’Årets nöjdaste kunder’.

Företaget har inte bara levererat den absolut bästa kundupplevelsen under året, utan har även erhållit de högsta omdömena för sitt bemötande och generella kundnöjdhet. Denna framstående prestation baseras på en grundlig dataanalys från Indicate me’s samtliga kundundersökningar, vilket under 2023 uppgick till fler än 5 miljoner.

Sveland Djurförsäkringar – Årets nöjdaste kunder 2023

Strax efter prisutdelningen hade vi möjligheten att prata med Johanna Lydahl, Skadechef hos Sveland Djurförsäkringar, om deras nyligen vunna utmärkelse.

Grattis till priset för Årets nöjdaste kunder 2023! Hur känns det att få denna utmärkelse?
Det känns helt fantastiskt, verkligen! Det är en otrolig ära, och vi är överväldigade.

Vad är den främsta anledningen till att ni har lyckats uppnå så höga nivåer av kundnöjdhet?

Vi har framför allt fantastiska medarbetare och kollegor som verkligen brinner för det de gör. Vi har rätt personer som inte bara älskar sitt jobb utan också bryr sig djupt om djur och deras ägare, vilket genomsyrar allt vi gör.

Era kunder är väldigt generösa med fria kommentarer i kundundersökningarna, hur använder ni denna information?

På Sveland Djurförsäkringar tar vi verkligen till vara på feedbacken som vi får från våra kunder. Vi använder den både till att hitta utvecklingsmöjligheter och förbättra oss, men också till att lyfta våra fantastiska medarbetare som tar emot positiva kommentarer. Det här ger oss möjlighet att dela goda exempel i verksamheten samt identifiera områden för utveckling.

Vad innebär denna utmärkelse för er som företag och för era kunder?

Denna utmärkelse betyder hur mycket som helst! Vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder, och detta bekräftar att vi är på rätt väg och motiverar oss att fortsätta vårt engagerade arbete!

Avslutningsvis, vad skulle ni vilja säga till era kunder som har hjälpt er att vinna denna utmärkelse?

Vi är så tacksamma över att våra kunder är nöjda med oss och att vi har lyckats leverera den hjälpen som de förväntar sig av kundservice! Till våra kunder som gjort detta möjligt vill vi säga ett stort tack.

Juryns motivering

 ”Genom ett brinnande engagemang för kundnöjdhet, har Sveland Djurförsäkringar ett imponerande fokus på kunden. Bolaget lever och andas service för att leverera en upplevelse som inte bara uppfyller, utan också överträffar förväntningarna. Deras arbete har lett till enastående resultat och de allra högsta nivåerna av kundnöjdhet och bemötande.

Det är inte bara datan i Indicate me, som är baserad på 5 miljoner kundundersökningar, som talar sitt tydliga språk. Det är också kundernas aktiva deltagande och vilja att dela med sig av sin upplevelse. Det är med stor stolthet och beundran vi tilldelar priset för Årets nöjdaste kunder 2023 till Sveland Djurförsäkringar.”

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Carglass – Årets Utvecklingsraket 2023 Link to: Carglass – Årets Utvecklingsraket 2023 Carglass – Årets Utvecklingsraket 2023Carglass Link to: LF Dalarnas vinner priset som Årets Kundserviceuppstickare Link to: LF Dalarnas vinner priset som Årets Kundserviceuppstickare LF-DalarnasLF Dalarnas vinner priset som Årets Kundserviceuppstickare
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only