Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
customer success manager 3

Customer Success Manager sökes

Engagemang, utveckling och kundnöjdhet präglar Indicate me och bolaget har många av Nordens största varumärken som nöjda kunder! Som Customer Success Manager erbjuds du chansen att vara med och bidra till Indicate me’s fortsatta tillväxtresa. Med ditt driv, resultatfokus och intresse för utbildning lägger du grunden för nya lyckade kundsamarbeten.

Om tjänsten
Indicate me grundades 2017 och är idag ett snabbväxande bolag med några av Sveriges största bolag som kunder. De är ett SaaS-bolag där deras coachning- och analysverktyg bidrar till ett framgångsrikt kundtjänstarbete med ökad effektivitet och kundnöjdhet.

Indicate me befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och resultatorienterad Customer Success Manager. I rollen kommer du att spela en viktig roll i Indicate me’s fortsatta tillväxt genom att utveckla bolagets affär och skapa mervärde för deras kunder. Du kommer att arbeta i ett team med fyra andra Customer Success Managers där du ansvarar för befintliga kunder och rapporterar till Head of Customer Operations. Du blir en del av ett bolag med ambitiösa kollegor och en härlig och flexibel arbetskultur där du har ett nära samarbete med VD, produktutvecklingsteamet och sälj.

På Indicate me belönas du för ditt driv och hårda arbete. De satsar på din utveckling genom att skapa en tydlig karriärplan utifrån dina mål, där du har möjlighet att forma din roll och ta mer ansvar inom de områden du brinner för. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i en herrgård i Bergshamra/Solna.

Du erbjuds

  • Att bli en del av ett snabbt växande bolag med några av Nordens största varumärken som nöjda kunder.
  • En chans att arbeta i ett team med erfarna och drivna medarbetare som brinner för sina kunders framgång.
  • En tjänst där din utveckling ligger i fokus och där det finns goda möjligheter att växa inom Indicate me, exempelvis inom utbildning, marknad eller sälj.

Arbetsuppgifter

  • Äga den övergripande relationen med företagets kunder, från onboarding till uppföljning och kundnöjdhet.
  • Delta vid implementation av Indicate me för nya kunder.
  • Bidra till utvecklingen av Indicate me’s produkt.
  • Agera rådgivare gentemot kunder för att optimera användningen av Indicate me’s system och driva merförsäljning.
  • Utveckla processer och koncept för hur Indicate me arbetar med utbildning i systemet.

Vi söker dig som

  • Har en högskoleutbildning eller motsvarande.
  • Har mycket god förmåga att uttrycka dig i skrift och tal på svenska och engelska.
  • Har erfarenhet av kundkontakt genom exempelvis försäljning eller kundtjänst.
  • Meriterande om du har erfarenhet från arbete på ett SaaS-bolag och en pedagogisk ådra där du trivs med att utbilda kunder, tänka kreativt och leda projekt.

Som person är du:

  • Orädd
  • Resultatinriktad
  • Relationsskapande
  • Serviceinriktad

Övrig information

  • Start: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas
  • Placering: Herrgård i Bergshamra/Solna
  • Ansökan: Skicka CV och personligt brev till jobb@indicateme.se. Ange ämne: CSM

Vi går igenom ansökningarna löpande.


Information om företaget

Indicate me är ett SaaS-bolag som erbjuder ett webbaserat systemstöd för ökade insikter och bättre resultat inom kundservice. Genom deras system bidrar Indicate me till nöjdare kunder och mer engagerade medarbetare. Indicate me möjliggör snabba och tillförlitliga analyser av kundkontakter och kundbeteenden, vilket leder till effektivare processer och lönsammare affärer.

Indicate me ägs av Pulsenkoncernen, en av Sveriges största IT-företag, grundat 1964. 2020 omsatte koncernen 3,1 miljarder kronor.

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Indicate me + Postnord = Sant Link to: Indicate me + Postnord = Sant Indicate me + Postnord = Santpostnord 1 Link to: Teknisk support sökes Link to: Teknisk support sökes ITTeknisk support sökes
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only