Customer Success Manager sökes
Engagemang, utveckling och kundnöjdhet präglar Indicate me och bolaget har många av Nordens största varumärken som nöjda kunder! Som Customer Success Manager erbjuds du chansen att vara med och bidra till Indicate me’s fortsatta tillväxtresa. Med ditt driv, resultatfokus och intresse för utbildning lägger du grunden för nya lyckade kundsamarbeten.
Om tjänsten
Indicate me grundades 2017 och är idag ett snabbväxande bolag med några av Sveriges största bolag som kunder. De är ett SaaS-bolag där deras coachning- och analysverktyg bidrar till ett framgångsrikt kundtjänstarbete med ökad effektivitet och kundnöjdhet.
Indicate me befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och resultatorienterad Customer Success Manager. I rollen kommer du att spela en viktig roll i Indicate me’s fortsatta tillväxt genom att utveckla bolagets affär och skapa mervärde för deras kunder. Du kommer att arbeta i ett team med fyra andra Customer Success Managers där du ansvarar för befintliga kunder och rapporterar till Head of Customer Operations. Du blir en del av ett bolag med ambitiösa kollegor och en härlig och flexibel arbetskultur där du har ett nära samarbete med VD, produktutvecklingsteamet och sälj.
På Indicate me belönas du för ditt driv och hårda arbete. De satsar på din utveckling genom att skapa en tydlig karriärplan utifrån dina mål, där du har möjlighet att forma din roll och ta mer ansvar inom de områden du brinner för. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i en herrgård i Bergshamra/Solna.
Du erbjuds
- Att bli en del av ett snabbt växande bolag med några av Nordens största varumärken som nöjda kunder.
- En chans att arbeta i ett team med erfarna och drivna medarbetare som brinner för sina kunders framgång.
- En tjänst där din utveckling ligger i fokus och där det finns goda möjligheter att växa inom Indicate me, exempelvis inom utbildning, marknad eller sälj.
Arbetsuppgifter
- Äga den övergripande relationen med företagets kunder, från onboarding till uppföljning och kundnöjdhet.
- Delta vid implementation av Indicate me för nya kunder.
- Bidra till utvecklingen av Indicate me’s produkt.
- Agera rådgivare gentemot kunder för att optimera användningen av Indicate me’s system och driva merförsäljning.
- Utveckla processer och koncept för hur Indicate me arbetar med utbildning i systemet.
Vi söker dig som
- Har en högskoleutbildning eller motsvarande.
- Har mycket god förmåga att uttrycka dig i skrift och tal på svenska och engelska.
- Har erfarenhet av kundkontakt genom exempelvis försäljning eller kundtjänst.
- Meriterande om du har erfarenhet från arbete på ett SaaS-bolag och en pedagogisk ådra där du trivs med att utbilda kunder, tänka kreativt och leda projekt.
Som person är du:
- Orädd
- Resultatinriktad
- Relationsskapande
- Serviceinriktad
Övrig information
- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid, tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas
- Placering: Herrgård i Bergshamra/Solna
- Ansökan: Skicka CV och personligt brev till jobb@indicateme.se. Ange ämne: CSM
Vi går igenom ansökningarna löpande.
Information om företaget
Indicate me är ett SaaS-bolag som erbjuder ett webbaserat systemstöd för ökade insikter och bättre resultat inom kundservice. Genom deras system bidrar Indicate me till nöjdare kunder och mer engagerade medarbetare. Indicate me möjliggör snabba och tillförlitliga analyser av kundkontakter och kundbeteenden, vilket leder till effektivare processer och lönsammare affärer.
Indicate me ägs av Pulsenkoncernen, en av Sveriges största IT-företag, grundat 1964. 2020 omsatte koncernen 3,1 miljarder kronor.