Hur lyfter vi rollen som kundservice- medarbetare?

Torsdagen den 26 november håller vi tillsammans med Puzzel ett webinar med fokus på status i kundservice.  
Att vara datadriven har blivit allt viktigare, inte minst när det kommer till kundservice. I det här webinariet diskuterar Lina Bjelkmar, VD Indicate me, Mikael Olerud, Sales Executive Puzzel och Robert Jansson, Sales Manager Puzzel, vikten av databaserade kundinsikter för att lyfta medarbetare och kundservice i sin helhet. I diskussionen delar vi med oss av tips och tricks hur du som kundservicechef kan lyfta kontaktcenters kärna och höja statusen på kundserviceyrken. ”Jag jobbar bara som kundservicemedarbetare”, säger ingen efter detta webinar.

Praktiskinformation

Agenda 

  • Välkomstord från Puzzel.
  • Lina Bjelkmar, VD Indicate me, delar med sig av sina branschinsikter och presenterar lösningar på vanliga utmaningar.
  • Intervju: Fördjupande frågor med Indicate me.
  • Frågor från deltagare.
0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Dela med dig av dina synpunkter!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *