Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Stronger-Indicate-me

Stronger ska få ännu nöjdare kunder i samarbete med Indicate me

Stronger har tecknat avtal med Indicate me – ett system för uppföljning och utveckling av kundservice. Fokus på samarbetet kommer vara att arbeta proaktivt med kunden i centrum.

Stronger är ett starkt, välkänt och snabbväxande varumärke som erbjuder kläder online inom träning och hälsa. Likt många andra bolag, har Stronger ställt om till att bedriva delar av sin verksamhet på distans. Innan Corona inträffade arbetade alla i kundservice på kontoret, medan flertalet nu jobbar hemifrån.

– Det var utmanande i början, framförallt i arbetet att säkra information och kommunikation. Vanligtvis sitter alla avdelningar i samma rum, nu befinner sig endast 5-6 personer totaltsätt på kontoret. Vi i kundservice är beroende av andra avdelningar och det händer väldigt mycket aktiviteter exempelvis på hemsidan och i nyhetsbrev. När alla arbetade på kontoret skedde informationsöverföringen i rummet automatisk. Nu har arbetet med kommunikation krävt mer planering och säkerställande. I början genomförde jag samtal med alla i teamet dagligen, men nu har vi färre avstämningar då vi snabbt har kunnat anpassa oss till situationen, berättar Greta Pabst Teamleader Customer Service & Web Admin på Stronger och tillägger:

– Nu fungerar det utmärkt att jobba på det här sättet.

Greta Pabst

Bild: Greta Pabst, Stronger

Djupanalys av kundnöjdhet
I arbetet att stötta och hjälpa kunderna har kundserviceenheten en stor och viktig roll, vilket kräver ett stort och dedikerat kundfokus.

– Det känns jättekul att vi har påbörjat ett samarbete med Indicate me. Vi kommer bland annat få tillgång till djupanalys av nöjd-kund-index. Tidigare har vi analyserat vårt resultat som total, men i och med detta samarbete kommer vi få möjlighet att koppla kundbetyg med ärende. Det kommer att hjälpa oss att identifiera vilka ärenden som vi hanterar riktigt bra samt vilka som vi kan förbättra, säger Greta.

På frågan vilka förväntningar som finns på samarbetet, svarar Greta följande:

– Jag hoppas att vi kommer att få större insikter och att vi på ett enkelt sätt kan ta del av ett databaserat underlag för att arbeta proaktivt mot våra kunder. Samtidigt som jag kan spara tid i arbetet med att hålla koll på siffror och fakta. Jag hoppas även att verktyget ska underlätta en transparent kommunikation, både mot medarbetare och ledning.

Lina Bjelkmar, VD Indicate me säger följande om det nya samarbetet:

– Stronger är ett modernt och spännande varumärke som har en snabb tillväxt. Onlinehandel är helt rätt i tiden, inte minst nu under Corona. Stronger arbetar redan idag kundfokuserat med kundnöjdhet och har helt rätt mind-set i sitt arbete. Genom våra kundundersökningar och analys kommer vi tillsammans kunna ta det arbetet till nästa nivå.

Lina-bjelkmar

Bild: Lina Bjelkmar, Indicate me


Om Stronger
Stronger is a Swedish activewear brand that sells products through global e-commerce. We design unique and striking activewear inspired by nature and strong women.

We believe in a healthy lifestyle and empowerment from the inside and out. Our mission is to inspire women all over the world to strive to find the strongest version of themselves by living an active lifestyle. We are offering them great looking activewear with inspiration from nature.

By a strong presence in social media as well as unique product designs Stronger is now one of the biggest and fastest growing brands in Sweden. We have 600 000 followers on Instagram from all over the world.

Om Indicate me
Indicate me ger en 360 graders vy av er kundservice genom att samla viktiga nyckeltal inom kvalitet, försäljning och effektivitet i en engagerande dashboard. Medarbetare förstår och följer sin utveckling, vilket leder till ökat engagemang och självledarskap. www.indicateme.se.

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Så skapar du supernöjda och lojala kunder Link to: Så skapar du supernöjda och lojala kunder Så skapar du supernöjda och lojala kunderSupernojdakunder kundlojalitet 1 Link to: Så höjer vi kundservice status! Link to: Så höjer vi kundservice status! Webbinar status2 1Så höjer vi kundservice status!
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only