Så skapar du supernöjda och lojala kunder

Så skapar du supernöjda och lojala kunder

Kundservice är den enhet som har direkt kontakt med bolagens kunder. Här finns det en stor potential att fånga upp information kring vad dina kunder är mer eller mindre nöjda med, och sedan arbeta med datan för att ta välgrundade beslut som leder till bättre kundupplevelser. Informationen kan vara en riktig guldgruva för att bygga kundrelationer, bara man tar hand om den på rätt sätt.
 
Vi är många som är överens om att nöjda kunder är grunden för en lyckad verksamhet. Men vad är egentligen kundlojalitet och kundnöjdhet? Vad är skillnaden på dessa två begrepp? Och vilka faktorer är det som har främst påverkan?
 
Torsdagen den 4 februari håller vi tillsammans med Kontakta ett webinar med fokus på just kundnöjdhet- och lojalitet. Lina Bjelkmar, VD, Indicate me kommer att prata mer om dessa två begrepp och hur man kan arbeta med de i vardagen. 
 
Hon berättar också om varför Indicate me får 83 i sina NPS mätningar av sina kunder och delar med sig av handfasta tips för att öka kundfokuset ytterligare i din organisation.
 
Praktiskinformation