Indicate me
  • Startsida
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
Adam Wahren indicateme

Nu utökar vi vårt team med ytterligare en ny kollega

Vi hälsar vår nya kollega Adam Wahrén varmt välkommen till Indicate me.

Adam har närmast arbetat som Business Manager för bland annat Halebops och Bilprovningens kundservice och kliver nu in i rollen som Customer Success Manager på Indicate me.

– Det har varit en lärorik, intensiv och rolig tid att arbeta operativt med kundservice på Releasy. I ryggsäcken tar jag med mig erfarenheten om att arbeta målmedvetet mot satta visioner och att ingenting är omöjligt. Ett av våra mål inom Halebop var att öka kundnöjdheten och däribland lyckades vi att höja vår NPS med +30% på 6 månader. Till vår hjälp hade vi bland annat verktyget från Indicate me och om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att vi skulle ha lyckats så bra som vi gjorde utan det systemstödet vi fick, säger Adam.

Vidare berättar han:

– När jag blev kontaktad av Indicate me och fick detta jobberbjudande kunde jag inte tacka nej. Jag vet vilka insikter systemet ger och hur det kan hjälpa till att bidra till förbättringar. Jag ser fram emot att supportera och stödja fler företag att nå sina mål.

I den nya rollen kommer Adam att säkerställa en effektiv, hållbar och långsiktig relation med både existerande såväl som nya kunder.

– I takt med att vi växer är vi i behov av att stärka upp vårt team med nya kompetenta medarbetare. I december stärkte vi upp vårt utvecklingsteam och nu utökar vi även vårt Customer Success team med en ny kollega, berättar Lina Bjelkmar, VD på Indicate me.

Customer Success teamet på Indicate me jobbar bland annat med att stödja kunderna att få ut så mycket som möjligt från systemet.
– Adam har en gedigen erfarenhet av att effektivisera och öka kundnöjdheten inom kundservice och besitter de egenskaper som krävs för att säkra leveransen mot våra kunder, berättar Lina.

Välkommen Adam!

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Årets Samarbetspartner 2024
  • Releasy – Årets förebild inom Självledarskap och Coachning 2024
  • Selma Svensson, ICA Kundservice – Årets Eldsjäl 2024
  • Svenska Postkodlotteriet – Årets Kundservice 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Lyckat seminarium om ökad effektivitet och kundnöjdhet i kundservice Link to: Lyckat seminarium om ökad effektivitet och kundnöjdhet i kundservice Lyckat seminarium om ökad effektivitet och kundnöjdhet i kundserviceindicate-me-chef-natverket-close Link to: Nu lanserar vi ny funktionalitet inom modulen Kvalitet Link to: Nu lanserar vi ny funktionalitet inom modulen Kvalitet jonteNu lanserar vi ny funktionalitet inom modulen Kvalitet
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only