Indicate me
  • Våra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll på alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
svea-ekonomi

Svea Ekonomi ökar sitt fokus på engagemang i kundservice tillsammans med Indicate me

Svea Ekonomi och Indicate me har valt att ingå avtal. Samarbetet innebär att Svea Ekonomi kommer att få en 360-graders vy av sin kundtjänst i användarvänliga dashboards. Svea är en finansiell koncern som erbjuder administrativa och finansiella lösningar för små och stora företag i alla branscher. Kundtjänsten består av ungefär 80 personer som är uppdelade på tre olika kontor runt om i landet.

”En bra kundservice anser jag är något som kan representera och vara ”ansiktet utåt” och ge mervärde till organisationen. Och samtidigt ha ett stort fokus på kunderna och hela tiden jobba för att förbättra och förenkla deras vardag. Oavsett om det är genom proaktivt arbete för att förbättra digitala tjänster och självservice för de som önskar detta, eller för att finnas där för de som hellre vill ha direktkontakt med oss. Bra service är enligt mig att kunderna inte behöver kontakta oss från första början, för att det proaktiva arbetet har gjort att frågetecken inte uppstår.” säger Markus Karlsson, Callcenter Manager på Svea Ekonomi.

Ökar sitt fokus på engagemang i kundserviceEn grundsten för att få alla bitar på plats är engagemang. Med Indicate me kommer Svea Ekonomi att få ett verktyg som underlättar arbetet för alla roller inom kundtjänsten, på ett modernt och inspirerande sätt – vilket stöttar just engagemang.

”Indicate me kommer att bli en gemensam plattform för chefer, teamledare och kundtjänstmedarbetare. Alla kommer att på ett tydligt sätt kunna följa resultat samt få ett bra hjälpmedel i den återkommande coachningen. Det är också ett bra verktyg för att följa kundnöjdhet tillsammans och för att lättare kunna identifiera förbättringsområden att jobba vidare med.” berättar Markus och tillägger:

”Vi ser Indicate me som ett väldigt framåtlutat bolag som lyssnar på vad branschen har för behov och strävar efter att ligga i framkant med innovativa och smarta lösningar. Vi ser fram emot att få vara en del av produktutvecklingen framöver. Att plattformen och tjänsterna troligen inte kommer se likadana ut om 2 år som de gör idag känns tryggt då det också kommer utveckla oss i vår resa på Svea”.

Lina Bjelkmar, VD på Indicate me, säger följande om samarbetet:

” Svea Ekonomi är en stabil och tillförlitlig partner, vilket deras kunder kan känna sig trygga med – inte minst i oroliga tider som nu. För att kunna leverera en bra kundservice ser de engagemang hos sina medarbetare som en viktig parameter, vilket korrelerar med andra faktorer såsom lojalitet, kundnöjdhet och service. Med Svea Ekonomis dedikerade fokus, vår expertis och systemstöd, är jag helt övertygad att vi tillsammans kan öka engagemanget ytterligare för att arbeta proaktivt framåt.”


Om Svea EkonomiSvea är en finansiell företagsgrupp med trettio års erfarenhet av att hjälpa företag med deras likviditet. Med 2 000 anställda över hela Europa – från rådgivare och lånespecialister till utvecklare och designers – skapar vi administrativa och finansiella lösningar för små och stora företag i alla branscher. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. Läs mer på svea.com.

Om Indicate meIndicate me ger en 360-graders vy av er kundservice genom att samla viktiga nyckeltal inom kvalitet, försäljning och effektivitet i en engagerande dashboard. Medarbetare förstår och följer sin utveckling, vilket leder till ökat engagemang och självledarskap. www.indicateme.se.

Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • Joakim Carlsten förstärker ett redan vinnande team – träder in som teknisk utvecklingschef
  • PostNords storsatsning på AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Årets Utvecklingsraket 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

Våra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll på alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • FAQ
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Hur lyfter vi rollen som kundservicemedarbetare? Link to: Hur lyfter vi rollen som kundservicemedarbetare? Hur lyfter vi rollen som kundservicemedarbetare?Puzzel 1 Link to: Hur du följer upp din kundservice på bästa sätt för att uppnå dina mål! Link to: Hur du följer upp din kundservice på bästa sätt för att uppnå dina mål! Lina Puzzel 1Hur du följer upp din kundservice på bästa sätt för att uppnå dina m...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only