Framtidens Kundservice 30/1

Kundupplevelsen blir alltmer avgörande när köpbeslutet skall tas. Men hur blir man bäst på kundrelationer när förutsättningarna och kraven från kunderna förändras så snabbt?
Torsdagen den 30 januari kommer Lina Bjelkmar, VD Indicate me, att delta som talare på eventet Framtidens Kundservice. Där kommer hon att dela med sig av de senaste trenderna i kundmötet och berätta mer om hur företagens relation med kunderna förändras i takt med den snabba tekniska utvecklingen som sker. 

Vill du få djupare kunskap kring kundupplevelser och framtidens kundservice? Då är du och ditt kontaktcenter varmt välkommen att träffa andra experter på Office Managements event.

För vem
Eventet riktiar sig till dig som vill: 

  • Förstå hur din kundtjänst kan hjälpa din verksamhet till lönsamhet. 
  • Veta skillnaden på en receptionist och en kundtjänst.
  • Få ut mer av alla de inkommande kundsamtal som ni hanterar varje dag.
  • Förstå hur du får ut hela potentialen i ditt kontaktcenter.
  • Lära dig mer om vad som kännetecknar en modern framgångsrik kundservice som drar nytta av modern teknik.
  • Få kunskap och inspiration kring framtidens kundservice och ta del av de senaste trenderna.

Praktisk information
Datum: 30 Januari
Tid: 10:00 – 11:30
Plats: Eventet äger rum på Skalholtsgatan 6-8 i Kista/Stockholm. Föreläsningarna live-sänds även hos Office Management kontor i Göteborg, Helsningborg, Linköping och Malmö. Ange i anmälan vilken ort du vill delta på.
Kostnad: Kostnadsfritt
Anmälan: Klicka här för att komma till anmälan >>

Program
10.00 – 10.25: Framtidsspaning – Kundupplevelse i förändring.
Hur förändras företagens relation med kunderna i takt med teknikutvecklingen och nya tillgängliga kanaler. Lina Bjelkmar, VD Indicate me

10.25 – 10.40: Kundberättelser
Vad är erfarenheten hos några kunder som valt att investera i en förbättrad kundupplevelse? 

10.40 – 11.00: Ta din kundinteraktion till nästa nivå med Puzzel
Upptäck hur Puzzel – en molnbaserad kontaktcenterlösning – kan hjälpa dig att ta din kundinteraktion till nästa nivå. Robert Jansson, Puzzel.

11.00 – 11.30: Tid för diskussion och nätverkande