FAQ

Vanliga frågor och svar

Vill du snabbt veta mer om Indicate me, vad AI Buddy gör eller hur ni kan jobba smartare med AI-genererade insikter? Utforska våra vanligaste frågor här.

faq vanliga fragar och svar 600x400 1

Med hjälp av AI kan vi omvandla data, från kundinteraktioner, till värdefulla och agerbara insikter. Genom ett enkelt knapptryck kan du ställa frågor och få textbaserade svar, sammanfattningar och konkreta exempel. Verktyget analyserar data och presenterar resultat som tydliga rekommendationer och statistik, inklusive procentuell hänvisning till hur många interaktioner som matchar en viss insikt. Läs mer om insikter genererade av AI här.

Med textbaserade insikter kan man få fram en rad olika insikter, baserat på förberedda ”smarta promptar”. Exempel på vad verktyget kan sammanfatta och identifiera inkluderar:

  • De vanligaste orsakerna till kundkontakt
  • De mest använda lösningarna
  • Vanliga kunskapsgap bland medarbetare
  • Orsaker till kontakt för olösta ärenden
  • Kunskapsgap i olösta ärenden

Verktyget möjliggör snabba insikter genom att leverera textbaserade svar och rekommendationer omedelbart efter ett knapptryck. Genom att automatiskt analysera data och presentera konkreta exempel och statistik, såsom procentuell matchning av interaktioner, får du som användare ett starkare och mer objektivt beslutsunderlag. Detta effektiviserar processen för att identifiera problemområden, förstå kundbehov och upptäcka förbättringsmöjligheter.

Ja, verktyget har en filtreringsfunktion som gör det möjligt att analysera de interaktioner som är mest relevanta för en specifik avdelning. Till exempel kan en ekonomiavdelning filtrera fram interaktioner gällande betalningar, medan en marknadsavdelning kan fokusera på data relaterad till den senaste marknadskampanjen. Denna funktion säkerställer att insikterna är anpassade och direkt tillämpliga för den berörda avdelningen.