FAQ

Vanliga frågor och svar

Vill du snabbt veta mer om Indicate me, vad AI Buddy gör eller hur ni kan jobba smartare med AI-genererade insikter? Utforska våra vanligaste frågor här.

faq vanliga fragar och svar 600x400 1

Vår text- och talanalys ger agerbara insikter från stora mängder kundinteraktioner såsom textbaserade kanaler som mejl och chatt, eller genom att omvandla samtal till text och analysera innehållet. Det hjälper dig att fatta snabbare och mer välgrundade beslut. Läs mer om text- och talanalys här.

Verktyget analyserar alla typer av kundinteraktioner – som mejl, chatt, sociala medier och samtal som transkriberas till text. Genom att allt omvandlas till text blir hela innehållet tillgängligt. Det här bidrar till att information som tidigare inte gick att fånga upp, nu går att analysera.

Exempel på insikter du kan få genom text- och talanalys:

  • Varför kunder avslutar sina tjänster, hur ofta medarbetare försöker rädda dem – och vad som faktiskt får dem att stanna.
  • När medarbetare missar viktiga moment – som att fråga om personnummer för att verifiera kundens identitet.
  • Hur erbjudanden kommuniceras i olika kundinteraktioner – och vilka argument som fungerar bäst.
  • Vad som driver kundkontakt – och vilket sentiment som kopplas till olika ämnen.

Vår AI summerar automatiskt kundinteraktioner och lyfter fram det viktigaste – som kontaktorsak och om ärendet löstes. Summeringarna kan integreras direkt i ert CRM eller ärendehanteringssystem för en smidig och automatiserad hantering.

Ja, Indicate me stödjer i dagsläget översättningar på ett tiotal språk, men med möjlighet att utöka. Det gör att coachning och analys kan ske oavsett språk, vilket bryter språkbarriärer och skapar en mer inkluderande återkoppling.