FAQ
Vanliga frågor och svar
Vill du snabbt veta mer om Indicate me, vad AI Buddy gör eller hur ni kan jobba smartare med AI-genererade insikter? Kolla in vår FAQ – vi har samlat de vanligaste frågorna här.
FAQ
Vill du snabbt veta mer om Indicate me, vad AI Buddy gör eller hur ni kan jobba smartare med AI-genererade insikter? Kolla in vår FAQ – vi har samlat de vanligaste frågorna här.
Vad är AI Buddy och på vilket sätt fungerar lösningen i praktiken?
AI Buddy är ett stödverktyg för coachning som hjälper både medarbetare och ledare att utveckla kundbemötandet och driva kvalitetsförbättring. Den ger konkreta insikter och förslag som stärker självledarskap samt kompletterar den mänskliga coachningen. Genom att arbeta utifrån fördefinierade formulär analyserar AI Buddy kundinteraktioner och ger individanpassad feedback. Läs mer om AI Buddy här
Hur hjälper AI Buddy medarbetare att utveckla självledarskap i sitt arbete?
AI Buddy är ett AI-stöd för coachning som hjälper både medarbetare samt ledare att utveckla kundbemötandet samtidigt som det driver kvalitetsförbättringar. Verktyget ger konkreta insikter med individanpassade förslag på feedback som stärker självledarskapet och kompletterar den mänskliga coachningen. Med hjälp av fördefinierade formulär analyserar AI Buddy kundinteraktioner och levererar feedback som är enkel att förstå – och att agera på.
Vilka förutsättningar behövs för att använda AI Buddy effektivt i organisationen?
För att använda AI Buddy effektivt krävs det att er verksamhet använder Indicate me’s text- och talanalys. Verktyget bygger på fördefinierade men anpassningsbara formulär och kriterier. AI Buddy analyserar kunddialoger utifrån dessa kriterier och ger automatiskt återkoppling på hur väl de uppfylls. Exempelvis kan ett formulär ställa krav på att samtalet inleds med en hälsning, att mitten fokuserar på behovsanalys och att avslutet summerar samtalet.
Vilka typer av interaktioner kan AI Buddy analysera och ge insikter om?
AI Buddy kan analysera både skriftliga och muntliga kundinteraktioner. Det omfattar mejl, chattar, chattbots och telefonsamtal som automatiskt transkriberas till text. På så sätt får er organisation en helhetsbild av kunddialogen oavsett kanal.
Är AI Buddy utvecklat för att ersätta eller komplettera mänsklig coachning?
AI Buddy är utvecklat för att komplettera och stötta mänsklig coachning. Verktyget ger insikter som hjälper medarbetare i sin vardagliga utveckling och stöttar ledare i deras coachande roll.
Vilka är de viktigaste fördelarna med att använda AI Buddy i organisationen?
De viktigaste fördelarna med att använda AI Buddy är:
Kan coachningsresultaten visas i tabeller och grafer?
Ja. Coachningsresultat kan sammanställas i tydliga tabeller, staplar och grafer. Du kan se statistik på olika nivåer – från hela avdelningen, ner till team- och medarbetarnivå.
Finns det en gräns för hur många frågor ett AI-coachningsformulär kan innehålla?
Vi rekommenderar upp till 12 punkter per formulär för att AI ska kunna arbeta optimalt och leverera de bästa coachningsresultaten. Varje punkt kan dock innehålla flera frågor, vilket gör det flexibelt att anpassa efter era behov.
ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna
EMAIL
Hello@indicateme.se
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Accept settingsHide notification onlySettingsWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.
If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.