Indicate me
  • VÃ¥ra verktyg
    • Text- och talanalys
    • Textbaserade insikter
    • Coachning
    • Kategorisering
    • Kontroll pÃ¥ alla nyckeltal
    • Kundnöjdhet
    • Sälj och Gamification
  • Om oss
  • Karriär
    • Medarbetarberättelser
    • Lediga jobb
  • Referenskunder
  • Kunskapsforum
  • Pressrum
    • Nyheter
    • Pressrum
  • Kontakta oss
  • Event
  • 🗸 Boka demo
  • SE v
    • SE
    • NO
    • ENG
  • Menu Menu
customer-success

Customer Success Manager sökes!

Indicate me har utvecklat en helt ny digital plattform som ger datadrivna kundinsikter baserat på alla interaktioner som kundservice har med sina kunder. Indicate me har tekniken som möjliggör förbättrad kvalitetsledning samt ökad effektivitet och kundnöjdhet. Företagets plattform är mycket användarvänlig och enkel att lära sig, vilket idag är helt nödvändigt för att få tid till genomförande och förbättringar med fokus på kontakten med kund snarare än IT.

Indicate me är utvecklad av Releasy Customer Management som ett resultat av över 30 års erfarenhet inom kundservice och försäljning. Releasy är en av Sveriges ledande outsourcingpartner med uppdragsgivare inom branscher som media, e-handel, resor, lojalitetsprogram och telekom. Företaget tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chat, mail och telefon. Releasy har haft en stark tillväxtresa de senaste åren och är idag ca 1200 medarbetare i Sverige och Spanien.

Customer Success Manager

Indicate me befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och självgående Customer Success Manager. I rollen kommer du ansvara för att kontinuerligt utveckla Indicate me’s affär för att skapa så stort värde för kund som möjligt av en högt efterfrågad produkt med stor internationell marknadspotential. Som Customer Success Manager kommer du därför att äga den övergripande relationen med företagets kunder vilket inkluderar allt från möten med potentiella nya kunder, onboarding, uppföljning, förnyelse och kundnöjdhet. Detta arbete kommer främst drivas gentemot större företag och deras kundserviceavdelningar.

Denna person kommer att ingå i Indicate me’s Customer Success-team och spelar en nyckelroll i den fortsatta tillväxten av företaget. Vi söker dig som trivs i ett entreprenöriellt och snabbväxande sammanhang, som drivs av att både optimera värde hos befintliga kunder och initiera nya affärsmöjligheter. Tjänsten rapporterar till ansvarig för Customer Operations och är placerad på huvudkontoret på en herrgård i Bergshamra norr om Stockholm.

Dina arbetsuppgifter kommer fokuseras på:

  • Äga den övergripande relationen med kunder frÃ¥n projektstart till absolut kundnöjdhet
  • Projektledning vid implementation av Indicate me för nya kunder
  • Vara delaktig i utvecklingsarbetet av Indicate me’s produkt
  • Agera rÃ¥dgivare i bÃ¥de interna och externa projekt för att optimera användningen av Indicate me’s system och säkerställa bästa kundupplevelse
  • UtifrÃ¥n kvalitativa leads utföra behovsanalys tillsammans med potentiella kunder för att pÃ¥visa värdet i produkten samt skapa rätt förutsättningar för nya affärsmöjligheter

Kvalifikationer

  • Högskoleutbildning eller motsvarande
  • 1-3 Ã¥rs arbetslivserfarenhet som Customer Success Manager eller liknande roller med projektledning
  • Meriterande med erfarenhet frÃ¥n liknande tjänster eller andra SaaS-lösningar
  • Meriterande med erfarenhet frÃ¥n kundservice som bransch, gärna i en operativ roll som kundservicemedarbetare eller teamledare

Vi söker nu dig som:

  • Är självgÃ¥ende och initiativrik, fÃ¥r saker att hända och tar ansvar för resultatet
  • Gillar ett högt tempo i en resultatdriven organisation
  • Är ambitiös och högpresterande med ett starkt personligt driv
  • Har en konsultmässighet gentemot kunder, med starkt gehör för behov
  • Besitter en strategisk höjd med intellektuell skärpa
  • Har en förmÃ¥ga att skapa starka affärsrelationer

Indicate me erbjuder dig

På Indicate me får du det bästa av två världar – den snabbväxande startup-kulturen med en stabil och kapitalstark ägare. Du blir del av ett litet, tight och kompetent team som precis har påbörjat en kraftig tillväxtresa. Tjänsten är en spännande och kommersiell nyckelroll i direkt anslutningen till företagets ledning där du har stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling. Du sätter själv grunden och förutsättningarna för dina fortsatta karriärmöjligheter inom koncernen.

Ansökan

  • Skicka CV och personligt brev till andreas.kimmehed@indicateme.se. Ange ämne: Ansökan
  • Rekryteringen sker löpande
Tillbaka till alla nyheter

Kategorier

  • Artiklar
  • Event
  • Indicate me
  • Indicate me Awards 2023
  • Indicate me Awards 2024
  • Jobb
  • Kunder
  • Media
  • Övrigt
  • Techtidningen
  • Webinar

Senaste nyheterna

  • PostNords storsatsning pÃ¥ AI ger positiva effekter i kundservicen
  • När tekniken gÃ¥r framÃ¥t blir det mänskliga allt viktigare
  • Mölndal Energi: En kundservice i framkant med AI-baserade insikter
  • PostNord – Ã…rets Utvecklingsraket 2024
  • Carglass – Ã…rets Samarbetspartner 2024

Indicate me

AI-baserade insikter från kundservice

VÃ¥ra verktyg

  • Text- och talanalys
  • Textbaserade insikter
  • Coachning
  • Kategorisering
  • Kontroll pÃ¥ alla nyckeltal
  • Kundnöjdhet
  • Sälj och Gamification
  • Boka demo

Kontakta oss

ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna

EMAIL
Hello@indicateme.se

Indicate me

  • Om oss
  • Engelsk hemsida
  • Norsk hemsida

 

Genvägar

Boka demo
Logga in
Copyright © Indicate me. Privacy policy
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
Link to: Hur du följer upp din kundservice pÃ¥ bästa sätt för att uppnÃ¥ dina mÃ¥l! Link to: Hur du följer upp din kundservice pÃ¥ bästa sätt för att uppnÃ¥ dina mÃ¥l! Hur du följer upp din kundservice pÃ¥ bästa sätt för att uppnÃ¥ dina mÃ...Lina Puzzel 1 Link to: Vill du arbeta med marknadsföring mot Sveriges mest välkända varumärken? Link to: Vill du arbeta med marknadsföring mot Sveriges mest välkända varumärken? marknadsforare 1Vill du arbeta med marknadsföring mot Sveriges mest välkända varumärken...
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.

Accept settingsHide notification onlySettings

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Accept settingsHide notification only