-->
Vad händer om vi fokuserar på allt positivt som händer varje dag, varje liten detalj och lagrar dom som om de gav oss fler livspoäng? Om man…
Marie Blomkvist är nog en av Sveriges mest rutinerade kundservicechefer. Just nu är hon på C More, men samma position på Vattenfall, SJ och Viasat står i…
När blev du riktigt bra bemött av kundservice, eller omvänt när blev du riktigt dåligt bemött av kundservice? Handen på hjärtat, hur ser du på din kundservice?…
Är robotar framtiden? Både ja och nej. Dels finns de ju faktiskt redan och är förbluffande skickliga. Utvecklingen kommer förstås att skena. Men kan de verkligen klara…
Har du en lönsam kundservice? Finns det andra sätt att mäta än ärendehanteringstider och antal hanterade ärenden per timme? Är det ok att prata längre om man…
Vill du ingå i ett team som är kick ass duktiga på att hjälpa stora företag att få en bättre kundservice? Gillar du att bygga B2B-relationer och…
Så… dina medarbetare är inte på tårna tycker du? Men hur hjälper du dem att utvecklas och känna engagemang? Förstår de hur deras prestationer mäts och blir…
Årligen genomför Svenskt Kvalitetsindex (SKI) en undersökning om kundnöjdheten bland svenska mobiloperatörer. För nionde gången kammar Halebop hem första pris! Igår publicerade SKI sin årliga rapport av…
Ving har genomfört en snabb och framgångsrik förändringsresa från butikskedja till onlineförsäljning. Vilka är nyckelfaktorerna? För att få svar utmanade vi Terje Dahl som är kundservice- och…
Indicate me älskar ny teknik såsom artificiell intelligens och chatbotar, men det är svårt att implementera en chatbot om man inte vet vad man gör. Det är…
Skicka oss ett meddelande via formuläret eller ring eller mejla direkt så återkopplar vi så snart vi kan.
Indicate me Pipers väg 28 170 73 Solna
Telefon: 0771- 622 020 E-post: hello@indicateme.se
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av den senaste informationen om Indicate me.
Prenumerera
Copyright © 2016 Indicate me. Alla rättigheter reserverade. Net Promoter, Net Promoter System, Net Promoter Score, NPS and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Fred Reichheld and Satmetrix Systems, Inc.