MATERIAL
Link to: 83 i NPS

83 i nps
Lina Bjelkmar, VD Indicate me, och Jonus Bartholdson, Koncernchef Pulsen, diskuterar vad kundfokus innebär och några av anledningarna till Indicate me’s höga NPS-resultat.
Link to: Distansledarskap

Distansledarskap
Väldigt många jobbar idag på distans, vilket även gäller kundservice. Vi har förstått att en utmaning för många är distansledarskap och att engagera sina anställda. Indicate me har flera…
Link to: Kundservice ökar i status

Kundservice ökar i status
Vi ser en tydlig trend att kundservice ökar i status internt hos allt fler bolag. Men vad beror det på? I filmklippet tas några anledningar upp.
Link to: Hög personalomsättning i kundservice

Hög personalomsättning
En utmaning som många bolag har är en hög personalomsättning i kundservice.
Link to: Positiv energi i kundservice

Positiv energi i kundservice
Indicate me har utvecklat flera funktioner med fokus på att förstärka positiva beteenden…
Link to: Så får du en riktigt bra kundservice

Så får du en riktigt bra kundservice
Intervju med Marie Blomkvist, en av Sveriges mest rutinerade kundservicechefer.
Link to: Bra kundbemötande

Bra kundbemötande
När blev du riktigt bra bemött av kundservice, eller omvänt när blev du riktigt dåligt bemött av kundservice?
Link to: Chatbot och AI

Chatbot och AI
Vi älskar ny teknik, men det är svårt att implementera en chatbot om man inte vet vad man gör. Det är heller inget magiskt piller.
Link to: Robot som kollega

Robot som kollega?
Mänsklig kundservice, finns det om 5 år?
Är robotar framtiden? Både ja och nej.
Link to: Lönsamhet

Lönsamhet
Har du en lönsam kundservice? Finns det andra sätt att mäta än ärendehanteringstider och antal hanterade ärenden per timme?
Link to: Engagemang

Engagemang
Så… dina medarbetare är inte på tårna tycker du? Men hur hjälper du dem att utvecklas och känna engagemang? Förstår de hur deras prestationer…
Link to: Från butik till online

Från butik till online
Ving har genomfört en snabb och framgångsrik förändringsresa från butikskedja till onlineförsäljning. Vilka är nyckelfaktorerna?
Link to: Kundservicens status

Kundservicens status
Varför är kundservice på chefens chef chefs agenda?
Indicate me
Kontakta oss
ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna
VÄXEL
0771-622 020
EMAIL
Hello@indicateme.se