Kundo-header2

Webinar med Kundo – Så höjer vi kundservice status!

Kundservice är en guldgruva med information och kundinsikter. Men varför upplever vi ibland ändå att kundservice inte har den status funktionen förtjänar i organisationen?

I det här webinariet diskuterar Lina Bjelkmar, VD Indicate me och Björn Lilja, Founder & Customer Experience Kundo, om vikten att integrera kundservice bättre i den övriga organisationen och på det sättet även höja status, motivation och arbetsglädje i hela kundserviceteamet!

Frågeställningar som berörs är bland annat:
– Vilka mandat behöver kundservice?
– Hur representeras kundservice i ledningen?
– Hur arbetar vi datadrivet med kundinsikter för att förbättra hela verksamheten?
– Hur motiverar vi medarbetare i kundservice

 

Det här webinariet är framtaget i samarbete med Kundo, läs gärna mer om dem på www.kundo.se.

 

 

Relaterat innehåll

Ikea

Kundnöjdhet

Webinar: Så skapar du supernöjda och lojala kunder.

ICA

Lönsamhet

Webinar: Så ökar du lönsamheten i din kundservice.

payex

Uppföljning

Webinar: Hur du följer upp din kundservice på bästa sätt.