Kundservice hos Länsförsäkringar består av en guldgruva av information. Vi visar hur ni kan omvandla er kundservice till en insiktshubb för hela bolaget: Försäljning, Marknad, Ekonomi, Produktutveckling och Kundservice. Genom konkreta exempel demonstrerar vi hur insikter från kundservice kan bidra till:
- Ökad tillväxt
- Stärkt kundlojalitet
Ingen ska gå omedvetet oförsäkrad – Upptäck hur ni kan identifiera behov och hjälpa era kunder att utöka sina försäkringsprodukter för mer heltäckande lösningar. Resultatet? Stärkta kundvärden och ökad lojalitet.
Vem borde delta?
VD:ar och beslutsfattare inom Länsförsäkringar, som vill skapa tillväxt och lojala kunder genom att nyttja kundservice som en strategisk insiktshubb.
WEBINAR FÖR LÄNSFÖRSÄKRINGAR
AI-baserade kundinsikter för ökad tillväxt och lojala kunder
Anmäl dig här!
✓ Datum: 6 februari 2025 ✓ Tid: 08.30-09.00 ✓ Digitalt webinar
✓ Datum: 6 februari 2025
✓ Tid: 08.30-09.00
✓ Digitalt webinar
Säkra din plats genom att ange din e-postadress nedan