webinar for lansforsakringar

Kundservice hos Länsförsäkringar består av en guldgruva av information. Vi visar hur ni kan omvandla er kundservice till en insiktshubb för hela bolaget: Försäljning, Marknad, Ekonomi, Produktutveckling och Kundservice. Genom konkreta exempel demonstrerar vi hur insikter från kundservice kan bidra till: 

  1. Ökad tillväxt
  2. Stärkt kundlojalitet

Ingen ska gå omedvetet oförsäkrad – Upptäck hur ni kan identifiera behov och hjälpa era kunder att utöka sina försäkringsprodukter för mer heltäckande lösningar. Resultatet? Stärkta kundvärden och ökad lojalitet. 

Vem borde delta?

VD:ar och beslutsfattare inom Länsförsäkringar, som vill skapa tillväxt och lojala kunder genom att nyttja kundservice som en strategisk insiktshubb.

WEBINAR FÖR LÄNSFÖRSÄKRINGAR

AI-baserade kundinsikter för ökad tillväxt och lojala kunder

Anmäl dig här!

✓ Datum: 6 februari 2025         ✓ Tid: 08.30-09.00        ✓ Digitalt webinar

✓ Datum: 6 februari 2025

✓ Tid: 08.30-09.00

✓ Digitalt webinar

Säkra din plats genom att ange din e-postadress nedan

KUNDCITAT

Det här säger några av våra kunder

Kontakta oss