FILM

Vad innebär kundfokus?

Innan Indicate me blev vad det är idag användes verktyget internt för att samla all kundserviceuppföljning inom ett outsourcingbolag. Behovet var tydligt – att få bättre kundinsikter och förstå vad som faktiskt händer i varje kundinteraktion. När marknaden inte erbjöd ett verktyg som mötte behoven, utvecklades Indicate me för att fylla detta gap.

I den här filmen berättar Lina Bjelkmar, VD på Indicate me, om resan från behov till innovation och hur kundupplevelsen har blivit en central del av bolagets framgång. Med en otroligt hög kundlojalitet och en stark kundportfölj av ambassadörer väcks frågan: ’Är det ens möjligt?’ – något Jonus Bartholdson, koncernchef på Pulsen, reflekterar över.

kundundersokningar nki nps

TIPS

Tre tips för att skapa hög kundlojalitet

  • Ett starkt kundfokus i hela bolaget – En kultur där kundperspektivet genomsyrar allt och påverkar hur man pratar om och med kunderna.
  • Djupare kundförståelse – Identifiera kundens behov, utmaningar och pain points för att kunna erbjuda den bästa möjliga lösningen.
  • Datadriven utveckling – Mät resultaten, analysera insikterna och agera för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen.
sälj och gamification livefeed

Indicate me en del av Pulsen Group

En familjeägd koncern, grundat 1964, med sina rötter i IT branschen.

En koncern som står för stabilitet och långsiktighet och som satsar på personligt ledarskap.

Huvudägare av Indicate me genom Braw Invest.

Koncernens omsättning för 2024 var 3.6 miljarder SEK. pulsen-group-logotyp

BOKA DEMO

Vill du veta mer?

Välkommen att fylla i formuläret nedan för att boka en demo

Boka Eventbiljetter