FILM

Bra kundbemötande

När vi kontaktar kundservice är målet alltid detsamma – att få hjälp och en lösning på vårt ärende. Men vad är det egentligen som skapar en riktigt bra kundupplevelse? Och när har du själv blivit bemött på ett sätt som fått dig att känna ’wow’ – eller tvärtom, riktigt frustrerad? I den här filmen berättar Lina Bjelkmar, VD på Indicate me, om de avgörande faktorerna som gör skillnad i kundbemötandet.

TIPS

De viktigaste tipsen för bra kundbemötande

Här är nyckelfaktorerna som gör skillnad:

Se till att kunskapsdatabaser är uppdaterade och att information är lättillgänglig för medarbetarna.

Ge dina medarbetare mandat till att ta egna beslut för att kunna hjälpa kunderna

Gör det lätt för dina kunder att hitta rätt kontaktinformation – Göm inte kontaktuppgifter

Fokusera inte på samtalslängd – fokusera på kunden

Kom ihåg att varje samtal är lika unikt som kunden

En kundservice som är tillgänglig 24/7 ger en otrolig service! Idag finns det massor av smart teknik att nyttja som voicebots och GenAI Chattbotar

prediktiv kundnojdhet bild

Vilka är vi?

Indicate me är en stark aktör inom AI och visualisering av insikter i kundservice

Vi är ett innovativt drivet SaaS bolag – ett mjukvaruföretag som levererar kundinsikter i abonnemangsform, helt webbaserat.

Vi har byggt Indicate me efter egna behov och såg en lucka på marknaden för ett verksamhetsnära verktyg för kundservice.

Vad gör vi?

Vi levererar ett verktyg som frigör kundinsikter

Verktyget är enkelt och användarvänligt

Indicate me är enda verktyget du behöver för att vara säker på att ditt team levererar den bästa kundservicen, oavsett var de befinner sig samtidigt som ni får insikter som är av intresse för hela bolaget.

BOKA DEMO

Vill du veta mer?

Välkommen att fylla i formuläret nedan för att boka en demo

Boka Eventbiljetter