Så vad säger kunderna?
Kundservice besitter en guldgruva av information som kan gynna alla avdelningar i er verksamhet. Tänk er att ni precis har lanserat en ny tjänst eller produkt. Förväntningarna är höga, och ni vill snabbt förstå hur kunderna tar emot den. Har de problem? Är de nöjda? Vad tycker de egentligen?
Traditionellt sätt skulle jakten på dessa insikter kunna kräva dagar av manuellt arbete – att lyssna på kundsamtal, analysera kundfeedback och leta efter mönster i en mängd ostrukturerade data. Men med verktyg som Indicate me kan ni snabbt komma till insikt där ni får en tydlig överblick på bara 10 minuter. Som resultat kan ni snabbt identifiera eventuella förbättringsområden samt säkerställa om er tjänst eller produkt lever upp till förväntningarna.
Bättre insikter = Högre kvalitet
För att uppnå hög kvalitet i kundservice och kring era tjänster/produkter kan snabba och träffsäkra insikter vara det som är avgörande. Med vårt AI-drivna verktyg blir det enklare att analysera kundfeedback, identifiera förbättringsområden och förbättra er Quality Assurance. Genom automatiserade processer, kategorisering av ärenden och text- och talanalys kan ni inom hela er verksamhet arbeta mer insiktsdrivet och säkerställa att kvaliteten kontinuerligt förbättras.