MATERIAL
Link to: Kategorisera samtal automatiskt med samtalanalys

Kategorisera samtal automatiskt med samtalsanalys
Använd samtalsanalys för att automatiskt logga 100% av alla ärenden i kundservice.
Link to: Vad är sentiment?

Vad är sentiment?
Vill du förstå dina kunder och deras känslor ännu bättre? Då kan sentimentanalys vara något för dig!
Link to: Ett samtal på tio minuter ska inte ta tio minuter att lyssna på.

Ett samtal på 10 minuter – ska inte ta 10 minuter att lyssna på
Det är en viktig poäng att komma ihåg att tid är en dyrbar resurs. Vill du arbeta smartare i din kundservice? Kolla in vår talanalys!
Link to: Undvik missnöjda kunder med talanalysen

Undvik missnöjda kunder med talanalys
Vill du öka er medvetenhet kring varför kunderna är missnöjda? Talanalys kan i så fall vara ett intressant verktyg för dig!
Link to: Vikten av kvalitativ transkribering av samtal i kundservice

Vikten av kvalitativ transkribering av samtal i kundservice
En god kvalitet av transkriberingar är a och o för att säkerställa att påliggande analyser baseras på korrekt information.
Link to: Sentimentanalys

Det är dags att prata känslor
Sentimentanalys är en teknik som används för att analysera och utvärdera känslomässiga uttryck.
Indicate me
Kontakta oss
ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna
VÄXEL
0771-622 020
EMAIL
Hello@indicateme.se