Big-mistake

Indicate me Awards –
En del av Big Mistake, Thank You!

Var med och upplev spänningen vid Indicate me Awards, där vi stolt presenterar vinnarna inom sju olika kategorier. Nedan hittar ni datumen då vi avslöjar finalisterna inom respektive pris.

  1. Årets Kundserviceuppstickare – 5 mars
  2. Årets Nöjdaste Kunder – 12 mars
  3. Årets Förebild inom Coachning och Självledarskap – 30 april
  4. Årets Utvecklingsraket – 26 mars
  5. Årets Eldsjäl – 2 april
  6. Årets Kundservice – 9 april
  7. Årets Samarbetspartner – 23 april
0Days0Hours0Minutes

Årets Kundserviceuppstickare

Detta pris är instiftat för att lyfta och uppmärksamma nya kunder eller användare av Indicate me. Verktyget Indicate me representerar inte bara en lösning, utan även ett arbetssätt. Vi vill att medarbetare i kundservice ska utvecklas och känna engagemang, vilket speglar vår tro på demokratisering av insikter.

Samtliga finalister har inte bara anammat verktyget, utan även utvecklat en effektiv och medveten arbetsmetodik. Deras framsteg märks tydligt i ökat engagemang, förbättrade coachingresultat, starkare kundnöjdhet och/eller positiva förflyttningar i sentiment.

Finalisterna är:
✔ Öresundskraft
✔ LF Skaraborg
✔ LF Kalmar

Årets Nöjdaste Kunder

Helt baserat på data, från över 6 miljoner kundundersökningar (6.352.645 för att vara exakt). Här är företagen som har levererat den absolut bästa kundupplevelsen och som fått högsta omdömena i bemötande och generell nöjdhet från sina kunder/medlemmar under 2024.

Finalisterna är:
✔ Jönköpings Energi
✔ Finansförbundet
✔ Scandic Finland

Årets Utvecklingsraket

”Årets utvecklingsraket” är ett pris som syftar till att uppmärksamma bolag som utmärkt sig genom innovativa förbättringar i deras verksamhet.

Finalisterna är:
✓ Ellevio
✓ PostNord
✓ Mälardalstrafik

Årets Eldsjäl

I en värld där enastående kundservice är nyckeln till framgång finns det individer som har höjt ribban. Våra tre finalister besitter enorm yrkesskicklighet och uppvisar stort engagemang i sitt arbete. De ger sina kollegor stor inspiration i hur de uttrycker sig och kommunicerar med kunderna i olika kanaler varje dag.  De är dessutom uppskattade som kollegor tack vare sina hjälpsamma och glada personligheter. Med imponerande nomineringar är vi entusiastiska över att få presentera finalisterna för Årets Eldsjäl.

Finalisterna är:
✓ Linnea Nilsson, NCC
✓ Selma Svensson, Ica Kundservice
✓ Linn Näsfelt, Coop

Guldsponsor


Silversponsorer


Mingelsponsor


Advania-Logotyp

Årets Kundservice

Våra tre finalister till Årets Kundservice imponerar månad efter månad med ett ständigt flöde av kundberöm – inte bara i mängd, utan också med återkommande lovord om service i toppklass. De visar gång på gång att riktigt bra service handlar om mer än att bara svara snabbt. Det handlar om att vara tillgänglig, kunnig och genuint engagerad. Med fokus på kvalitet i varje kontakt, en effektivitet utöver det vanliga och starkt självledarskap i teamen, sätter dessa företag ribban för vad fantastisk kundservice verkligen innebär.

Finalisterna är:
✓ Ving
✓ Scandic Finland
✓ PostKodlotteriet

Årets Samarbetspartner

Finalisterna i denna kategori har alla visat prov på ett nära och framgångsrikt samarbete, där vi tillsammans har utvecklats, vuxit och tagit viktiga steg framåt.

Våra finalister utmärker sig genom goda dialoger, ett smidigt och lösningsfokuserat samarbete samt starka värderingar i sitt arbete med medarbetarna – och det är tydligt att alla har ett starkt fokus på både resultat och människorna bakom. Att de dessutom rekommenderar oss till andra är ett fint kvitto på det gemensamma arbetet – och gör dem till partners vi med glädje fortsätter att växa tillsammans med.

Finalisterna är:
✓  Carglass
✓  Bonnier
✓  PostNord

Årets Förebild inom Coachning och Självledarskap

Detta pris syftar till att lyfta fram bolag som står som förebilder och goda inspirationskällor när det gäller arbetssätt för att utveckla och engagera personal i kundservice.

Genom att använda sig av Indicate me’s verktyg för coachning som en naturligdel i det vardagliga arbetet och betona vikten av självledarskap hos personalen, skapar dessa bolag en positiv arbetsmiljö som uppmuntrar till utveckling. Samtliga tre finalister har ett högt antal coachningar per medarbetare under 2024, samt har gjort positiva förflyttningar i sina coachningsresultat.

Finalisterna är:
✓ Releasy
✓ Bonnier
✓ PostNord

Big Mistake, Thank You!