Ett event för kundservice
Big Mistake – Thank you! 2025
15 MAJ 2025 • BLIQUE BY NOBIS • GÄVLEGATAN 18, STOCKHOLM
Välkommen att inspireras och ta del av andras berättelser!
Det blir en dag fylld med inspirerande föreläsningar och spännande debatter – Toppat med Indicate me Awards!
Lyssna till bland andra Henrik Larsson Broman om trender som förändrar framtidens kundinteraktioner, hur GodEl använder AI och hur kundservice kan bli en kraft för förändring – och mycket mycket mer!
GÄLLER T.O.M. 31 MARS
Förra året blev eventet fullbokat med väntelista. Passa på att säkra din biljett redan nu till ett bättre pris.
Dagsbiljett Nu: 2.235 kr
(ord. pris 2.980 kr)
✓ Fika, kaffe och te
✓ Föreläsningar
✓ Debatter
✓ Indicate me Awards
✓ Lunch
Dagsbiljett med AW Nu: 2.985 kr
(ord. pris 3.980 kr)
✓ Fika, kaffe och te
✓ Föreläsningar
✓ Debatter
✓ Indicate me Awards
✓ Lunch
✓ AW-Entré
✓ 2 drinkbiljetter
NICE-PRICE T.O.M. 31 MARS
VD och Moderator
Indicate me
VD och grundare av Indicate me. Brinner för att demokratisera insikter och göra kundservice till en konkurrensfördel hos alla bolag.
Forskare, författare
och trendanalytiker
Trendanalytikern, säljexperten och författaren till boken ”Supertrenderna”, som avslöjar hemligheterna bakom långsiktig framgång.
Kundfrontschef
GodEl
Hon har under många år varit chef och ledare inom olika branscher, främst kundservice, där hennes ledarstil kännetecknas av energi och engagemang.
Director of AI Adoption
AI Sweden
En inspirerande föreläsare med bred expertis inom AI, digital transformation och innovation. Brinner för att förbättra vardagen med ny teknik och helhetstänk.
Minnesmästare
Världsmästaren i minne som tagit oss alla med storm i tv-rutan. Han är talangen som är smartare än en femteklassare och som har vad som krävs för att bli miljonär.
Kvalitetsansvarig
PostNord
En av våra mest skickliga profiler inom kundservice och kvalitetsarbete. Med mod och tidigt AI-införande har hon stärkt självledarskapet och skapat mätbara resultat.
Principal Sales Manager
Ebbot
Kundservice-entusiast med hjärta och fokus på slutkund och serviceagent. Skapar förbättrad effektivitet och nöjdare kunder genom GenAI.
Nordic Head of Customer Service
Sats
Hon är en erfaren och engagerad ledare hos Nordens största träningskedja. Med expertis inom digitala kundresor och en AI-snabbhet tar hon kundinsikter till en ny nivå.
Director Customer Service
ATG
En erfaren ledare inom kundservice som brinner för att utmana gamla sanningar och driva förändring. Med över 20 års erfarenhet och AI lyfter han kundservice.
Enhetschef
Mälardalstrafik Kundservice
Med en strategisk helhetssyn och passion för att förbättra kundservice, driver hon förändring och bidrar till att utveckla framtidens kundupplevelser.
Kundservicechef
Postkodlotteriet
Den prisbelönta kundservicechefen bakom ’Årets Kundservice’, som med fokus på resultat levererar service i absolut toppklass.
HR-chef
Releasy
En affärsdriven HR-ledare med 27+ års erfarenhet av strategisk HR. Som förändringsledare skapar hon starka och engagerande medarbetarupplevelser.
Försäljningschef
LF Kalmar
En resultatinriktad försäljningschef med bred expertis av affärsutveckling. Fokuserar på tillväxt och att skapa starka affärsrelationer
Produktägare
SBAB
En positiv och energisk produktägare som drivs av att skapa träffsäker och effektiv kundkommunikation – med digitala lösningar i första rummet.
Customer Service Manager
Revolution Race
En inspirerande och framåtlutad ledare med ett komplext uppdrag – att leda en globalkundservice från Borås som hjälper kunder över hela världen.
08:30 – Registrering
Innan programmet startar är du välkommen att registrera dig. Vi bjuder också på smoothie, kaffe och te.
09:00 – Välkommen!
Lina Bjelkmar, VD Indicate me och dagens moderator, inleder programmet.
09:15 – Framtidens kundinteraktioner – trenderna som förändrar spelplanen
Hur kommer vi att interagera och kommunicera med våra kunder i framtiden? Vilka är trenderna och hur kan vi anpassa vår kommunikation efter varje kunds unika behov och preferenser? I den här föreläsningen tar forskaren och trendanalytikern Henrik Larsson-Broman med oss på en spännande resa och visar på såväl forskning som konkreta och inspirerande exempel på vilka möjligheter framtiden bär med sig och hur vi kan skapa en förbättrad kundupplevelse.
Henrik Larsson-Broman, Forskare och Trendanalytiker
Henrik Larsson Broman är forskaren, säljexperten, trendanalytikern och författaren till boken ”Supertrenderna” som i mer än två decennier utforskat hemligheten bakom långsiktig framgång.
10:00 – GodEl: Mitt livs största misstag, och hur det blev min drivkraft i ledarskap och förändringsarbete
I den här föreläsningen delar Isabelle en stark personlig berättelse om hur hon en dag fick ett besked som vände upp och ner på hela tillvaron. Isabelle beskriver sitt Big Mistake: Jag trodde att jag kunde leda andra tills jag gick vilse.
Genom känslor, humor och konkreta exempel visar hon hur vi kan resa oss igen, även när vi tror att all kraft tagit slut. Publiken får ta del av hur en till synes förkrossande motgång oväntat nog ledde till ett mer autentiskt ledarskap och en insikt om hur förändringsdrivet arbete faktiskt börjar i oss själva.
En föreläsning som pendlar mellan djupaste allvar och smittande energi, och lämnar dig med en påminnelse om att även de största misstagen kan föra med sig ovärderliga lärdomar, både för oss personligen och för den organisation vi leder.
Isabelle Hooshidar, Kundfrontschef på GodEl
Hon har under många år varit chef och ledare inom olika branscher, främst kundservice, där hennes ledarstil kännetecknas av energi och engagemang.
10:25 – Indicate me Awards
Årets Nöjdaste Kunder och Årets Utvecklingsraket i Indicate me Awards utses!
10:30 – PAUS
Mingla med besökare och utställare samtidigt som du avnjuter en kaffepaus och något gott att äta.
11:00 – AI Sweden: Ledarens roll i AI-resan: Så leder du en lyckad adoption
En lärorik och insiktsfull föreläsning om ledarens roll i införandet av AI i en organisation. Conny klargör, avdramatiserar och förklarar nyttan på ett sätt som väcker både intresse och engagemang. Du får insikter i hur du framgångsrikt leder AI-resan och skapar långsiktigt värde för verksamheten.
Conny Svensson, Director of AI Adoption, AI Sweden
En inspirerande föreläsare med bred expertis inom AI, digital transformation och innovation. Brinner för att förbättra vardagen med ny teknik och helhetstänk.
11:30 – Panelsamtal: Hur använder andra AI i sin kundservice? Och vilka konkreta resultat har man sett?
Ett spännande panelsamtal där vår expertpanel diskuterar den senaste utvecklingen inom AI och talanalys, och hur dessa verktyg kan användas för att extrahera värdefulla insikter från kundinteraktioner. Dessutom får vi inblick konkreta resultat.
Debattörer:
11:55 – Indicate me Awards
Årets Eldsjäl i Kundservice och Årets Kundserviceförebild inom Självledarskap och Coachning i Indicate me Awards utses!
12:00 – LUNCH
Avnjut en utsökt lunch i hotellets restaurang, en trappa ner. Vi har reserverat hela utrymmet för vårt event. Förutom att njuta av fantastisk mat, är detta ett perfekt tillfälle att mingla med utställare och andra besökare.
13:00 – PostNords AI-resa: Misstag vi gjorde, lärdomar vi tog – och vinsterna vi fick
Sedan PostNord började använda AI-baserade insikter i sin kundservice har de inte bara ökat kundnöjdheten, utan även minskat resurserna under högsäsonger, vilket har lett till betydande kostnadsbesparingar. Samtidigt har de lyckats korta ner onboardingtiden med 80 procent, där nya medarbetare snabbt når samma höga nivå av kundnöjdhet som mer erfarna kollegor. I denna spännande föreläsning delar Lenita med sig av hur AI-insikter har stärkt självledarskapet och påverkat förbättringsarbetet inom kundservice.
Lenita Wennström, Kvalitetsansvarig, PostNord
En av våra mest skickliga profiler inom kundservice och kvalitetsarbete. Med mod och tidigt AI-införande har hon stärkt självledarskapet och skapat mätbara resultat.
13:30 – Paneldebatt: Kundservice - Gå från sommarflört till äktenskap
Hur skapar vi en kundservice där människor vill stanna och utvecklas – Och inte gå vidare?
Många företag pratar om vikten av engagerade kundservicemedarbetare, men varför är det så svårt att attrahera och behålla rätt personer? Vad krävs för att göra kundservice till en attraktiv och långsiktig karriär?
Debattörer
14:00 – AI som snackar: Från flopp till succé
Partner föreläsning, mer info kommer.
Gustav Elveros, Principal Sales Manager, Ebbot
Kundservice-entusiast med hjärta och fokus på slutkund och serviceagent. Skapar förbättrad effektivitet och nöjdare kunder genom GenAI.
14:25 – Indicate me Awards
Årets Kundserviceuppstickare och Årets Kundservice i Indicate me Awards utses!
14:30 – PAUS
Mingla med besökare och utställare samtidigt som du avnjuter en kaffepaus och något gott att äta.
15:00 – Vad händer när en statligt ägd bank vill ta till sig Generativ AI?
Att införa Generativ AI i en statligt ägd bank är långt ifrån enkelt. Regelverk och säkerhetskrav gör att vägen dit är allt annat än rak. I den här intervjun får du ta del av de största fallgroparna – men också vad som gjorde att det till slut gick. En berättelse om misstag och lärdomar.
Ida Stenekas, Produktägare, SBAB
Produktägare som drivs av att skapa träffsäker och effektiv kundkommunikation – med digitala lösningar i första rummet. Brinner för att göra det enkelt för kunden, även när frågan är otydlig. Energispridare som tror på kraften i lagarbete, högt i tak och positiv energi.
15:15 – Från medelmåttigt minne till världsklass
Problem med minnet? Inte längre! Efter den här föreläsningen lämnar du glömskan bakom dig och undviker de misstag som följer med den.
På bara ett och ett halvt år förvandlade Jonas von Essen sitt helt vanliga minne till ett i världsklass. I den här föreläsningen tar han dig med på en oförglömlig resa fylld av aha-upplevelser och inspiration. Bakom hans fenomenala förmåga döljer sig enkla tekniker som vem som helst kan lära sig.
Vi lovar oförglömliga verktyg – samtidigt som du viker dig av skratt!
Jonas von Essen, Minnesmästare
Världsmästaren i minne som tagit oss alla med storm i tv-rutan. Han är talangen som är smartare än en femteklassare och som har vad som krävs för att bli miljonär.
16:00 – Tack för idag och summering
Lina Bjelkmar, VD Indicate me och dagens moderator, summerar dagen.
16:15 – Avslut på Blique by Nobis takterasss
För er med Dag- och AW-biljett, förbered er på ett storslaget avslut av dagen! Vi tar oss upp till den exklusiva takbaren Blique by Nobis, en plats där ni kan uppleva en av Stockholms mest storslagna utsikter.
Efter en dag full av inspiration, vad passar bättre än att avsluta på Blique by Nobis’ takterrass med en fantastisk utsikt över Stockholm?
💬 Nätverka i en inspirerande miljö – Med panoramavyer och känn stadens puls!
🥂 Skåla in sommaren tillsammans – Med ett glas bubbel, vin eller en uppfriskande kall öl.
🎫 Begränsat antal biljetter – Först till kvarn gäller!
Vi har begränsat antal platser, säkra din plats idag genom att boka din biljett >>
Torsdagen den 15 maj.
Kl. 08.30
Blique By Nobis.
Gävlegatan 18, 113 30 Stockholm.
Kaffe, fika och lunch
ingår i samtliga biljetter.
AW på Blique By Nobis Takterass. Begränsat antal – Först till kvarn!
Kontakta Madeleine.zetterman@
indicateme.se
✅ Lär dig från andras misstag
Du får möjlighet att höra inspirerande talare som delar sina erfarenheter – både framgångar och lärdomar från misstag.
✅ Inspiration och konkreta verktyg
Under dagen får du med dig både inspiration och konkreta tips som du direkt kan ta med dig in i din organisation.
✅ Dela erfarenheter och knyt nya kontakter
Träffa andra inom kundservice för att dela idéer, lösa utmaningar och skapa nya samarbeten. Både Indicate me-kunder och andra deltar, vilket öppnar för spännande diskussioner och insikter.
✅ En festlig stämning hela dagen
Varje föreläsningsblock avslutas med Indicate me Awards, där vi totalt delar ut priser i sju olika kategorier. Vi utlovar en dag i glädjens tecken och en festlig stämning från start till slut!
✅ Avsluta dagen på topp
Efter en dag fylld av insikter och inspiration får du möjlighet att avsluta dagen på topp – med kanske Stockholms finaste utsikt