Aller-media-kontakta2

Webinar – Aller Medias kundservice har nöjdast medarbetare på hela bolaget

Hur gjorde Aller Media för att uppnå det? Kan du öka motivationen hos dina medarbetare genom att ge dem en ökad förståelse om hur man bidrar till helheten?

Att få engagemang från hela din kundserviceorganisation är något många kundservicechefer drömmer om. Det är inte helt lätt och många gånger skulle man önska att motivationen hos enskilda medarbetare skulle vara högre. Kan du ändra på detta?

Möt Lina Bjelkmar, VD på Indicate me och Fredrik Löfgren från Aller Media när de träffar Tina Wahlroth från Kontakta i Malmö för att diskutera och prata om dessa frågor. Aller Media har genom att dela med sig och vara transparant med de insikter de får inom kundservice ökat medarbetarnas förståelse hur den egna insatsen bidrar till helheten. På så sätt har de fått upp både engagemang och motivation.

Relaterat innehåll

Ikea

Kundnöjdhet

Webinar: Så skapar du supernöjda och lojala kunder.

ICA

Lönsamhet

Webinar: Så ökar du lönsamheten i din kundservice.

payex

Uppföljning

Webinar: Hur du följer upp din kundservice på bästa sätt.