NYCKELTAL

Samla alla nyckeltal i en dashboard

Indicate me’s verkyg för nyckeltal ger dig som kundservicemedarbetare, teamledare eller chef viktiga insikter om hur kundservice presterar utan att du behöver lägga tid på att skapa olika rapporter – tack vare en heltäckande dashboard som visuliserar allt som har med tiden i kundservice att göra.

Hitta processer som kan effektiviseras på ett enkelt och smart sätt – Vi ger dig ett komplett stöd för att få koll på tiden i kundservice. Verktygets unika funktioner gör det möjligt hitta förbättringsområden, vidta åtgärder och följa upp effekten av åtgärden.

animering av kontroll pa alla nyckeltal

Kontroll på nolltid

Få full kontroll över hur ni optimerar tiden i kundservice

Bättre servicetider

Med ökad produktivitet kan ni ge era kunder snabbare service

Samlade nyckeltal

Samla alla nyckeltal och jämför planerad tid mot utförd tid i kundservice enkelt

Lägre kostnader

Ökad effektivitet och produktivitet leder till sänkta kostnader

FUNKTIONER

Optimera tiden med full kontroll på nyckeltalen

Fokus på rätt saker

Med Indicate me får du en tydlig överblick på all tid som spenderas i kundservice, vilket bidrar till att du enkelt kan se vad som krävs för att ge den bästa och snabbaste kundservicen till era kunder. Du kan till exempel se om medarbetare behöver mer utbildning i specifikt område eller om det finns ärenden som hanteras ineffektivt. Det är även enkelt att se skillnader i effektivitet mellan olika kanaler som exempelvis telefon, chatt eller e-post. Allt detta analyseras och visualiseras i Indicate me för att hjälpa dig fokusera på rätt saker. Indicate me är ett utmärkt verktyg för att optimera bemanningen i din kundservice och enkelt få reda på vilka områden som kan förbättras.

Filtrering

I verktyget kan du titta på parametrar över angiven tidsperiod och medarbetarkompetens. Här samlas bland annat resultat inom ärendehanteringstid (AHT), efterbehandlingstid (ACW), frånvaro, personalomsättning, produktivitet och effektivitet.

Hantera alla nyckeltal på en plats

All visualisering av insikter utförs helt utan manuell insats och resulterar i att du får full kontroll över vad tiden läggs på och hur tid eller kanaler kan optimeras, både på process- och individnivå. Indicate me samlar automatiskt in statistik från flera olika källor, som exempelvis er contact center-plattform och schemasystem.

KUNDFILM

Lönsamhet i kundservice

En film om effektivitet i kundservice tillsammans med vår kund Releasy 

  • Har du en lönsam kundservice?
  • Finns det andra sätt att mäta än ärendehanteringstider och antal hanterade ärenden per timme?
  • Är det ok att prata längre om man också säljer?
  • Hur ska medarbetaren få förståelse för vad som är effektivitet?

I filmen berättar Johan Frodell, VD Releasy, mer om hur de har förfinat mätningen av effektivitet. Hör hans tankar i filmen!

VARFÖR

Fördelar med verktyget

  • Få en helhetsbild av er verksamhet på bara några minuter

  • Ta välgrundade beslut

  • Effektivisera processer

  • Stärk självledarskapet

  • Gör kostnadsbesparingar

  • Optimera bemanning och få ut mer kundtid

KONTAKT

Är du nyfiken på Indicate me?

Hör av dig till oss via mejl Hello@indicateme.se eller genom att använda formuläret nedan.

KONTAKT

Är du nyfiken på Indicate me?

Hör av dig till oss via mejl Hello@indicateme.se eller genom att använda formuläret nedan.

LÄS MER

Utforska flera verktyg

Boka Eventbiljetter