Fokus på rätt saker
Med Indicate me får du en tydlig överblick på all tid som spenderas i kundservice, vilket bidrar till att du enkelt kan se vad som krävs för att ge den bästa och snabbaste kundservicen till era kunder. Du kan till exempel se om medarbetare behöver mer utbildning i specifikt område eller om det finns ärenden som hanteras ineffektivt. Det är även enkelt att se skillnader i effektivitet mellan olika kanaler som exempelvis telefon, chatt eller e-post. Allt detta analyseras och visualiseras i Indicate me för att hjälpa dig fokusera på rätt saker. Indicate me är ett utmärkt verktyg för att optimera bemanningen i din kundservice och enkelt få reda på vilka områden som kan förbättras.
Filtrering
I verktyget kan du titta på parametrar över angiven tidsperiod och medarbetarkompetens. Här samlas bland annat resultat inom ärendehanteringstid (AHT), efterbehandlingstid (ACW), frånvaro, personalomsättning, produktivitet och effektivitet.
Hantera alla nyckeltal på en plats
All visualisering av insikter utförs helt utan manuell insats och resulterar i att du får full kontroll över vad tiden läggs på och hur tid eller kanaler kan optimeras, både på process- och individnivå. Indicate me samlar automatiskt in statistik från flera olika källor, som exempelvis er contact center-plattform och schemasystem.