Lina Bjelkmar är en driven innovatör som varit med och grundat Indicate me, där hon idag är VD. Lina brinner för kundnöjdhet, digitala lösningar och effektiviseringar. Lina anstränger sig kontinuerligt för att alltid ligga i framkant gällande teknik för att driva morgondagens kundservice framåt.
Johan Frodell har många års erfarenhet som ledare och VD inom kundservice. Under Johans ledning har Releasy gått från minusresultat till bra lönsamhet och samtidigt har bolaget vuxit från 300 till 1000 medarbetare. Johan har gedigen kunskap i hur man kan öka kundnöjdhet och skapa lönsamhet.
Gör dig redo för en eftermiddag fullspäckad av inspiration.
Paneldebatt 1: Automatisering inom kundtjänst
Lärdomar vid implementering av t.ex. chatbots och robotics samt diskussion kring områden inom AI för kundservice – vad krävs av organisationen, tekniken och processerna för att få det att lyckas?
Paneldebatt 2: Attrahera och behålla personal
Vad krävs för att attrahera rätt personal inom kundservice och hur gör vi för att de ska stanna? Vad bör man inte göra? Diskussion kring utmaningar och arbetssätt för att minska personalomsättningen och underlätta rekryteringen.
Paneldebatt 3: Sätta kundservice på agendan
Hur ska kundservice komma högre upp på agendan inom organisationen? Diskussion kring vad som krävs för att göra kundservice till en central del av företaget.
Eventet startar @ 27 september kl. 15:00
Alla platser till eventet är fyllda och anmälan är därmed stängd.
Fick du ingen plats, men vill gärna komma?
Maila hello@indicateme.se eller info@releasy.se så ska vi försöka ordna en plats till dig.
Har du fått förhinder och kan inte komma?
Vid förhinder, vänligen maila hello@indicateme.se eller info@releasy.se så snart som möjligt.
Kl. 15:00
170 73 Solna
* 5 min från T-bana Bergshamra
alkoholhaltig- och alkoholfri dryck.
hello@indicateme.com
info@releasy.se
Pipers väg 28, 170 73 Solna