ls project 7 slide 1

AI Buddy - Dina medarbetares

bästa kompis i kundservice

blankAi-buddy-coachAI Buddy

AI-stöd för mänsklig coachning och utveckling

AI Buddy

Vår AI Buddy är ett stödverktyg som hjälper era medarbetare att utvecklas och förbättra kvaliteten i kundbemötandet.

AI Buddy™ arbetar utifrån fördefinierade formulär som du enkelt kan anpassa efter din verksamhets behov. Verktyget ger insikter och tydliga förslag som stödjer både medarbetare och ledare i att förbättra kvaliteten på kundinteraktioner.

Med vår AI Buddy får du rätt verktyg för att höja självledarskapet i din kundservice. Samtidigt som ledare får ett bra hjälpmedel för att arbeta effektivt samt utvecklingsinriktat.

Självledarskap

Medarbetarna får ett hjälpmedel för att utveckla sig själva

Förbättrad kvalité

Stödjer medarbetarna till bättre kundupplevelser

Manuell översyn

En människa granskar, justerar och sparar feedback.

Tidsbesparing

Ledare får en objektiv grund att utgå ifrån.

BAKGRUND

Vi vill stärka självledarskapet

Vi på Indicate me tror på att demokratisera insikter. Det här gör vi genom att tillgängliggöra och visualisera information till dem som kan påverka den direkt. Genom att bryta hierarkiska silos stärker vi självledarskapet i kundservice.

Medarbetare har länge kunnat följa sina resultat och sin utveckling i Indicate me – men vi har  tagit självledarskapet ett steg längre. Med vår AI Buddy får medarbetarna ett ytterligare stöd för att utveckla sig själva – när de själva vill och när de behöver det som mest.

FUNKTIONER

Vad kan AI Buddy™ hjälpa dig med?

En förutsättning för att AI Buddy ska kunna hjälpa dig är att ni använder er av vår text- och talanalys. På så vis kan du få insikter från alla era kundinteraktioner, både textade (mail, chatt, sociala medier) och telefonsamtal (som vi transkriberar till text).

Genom att alla interaktioner blir textade, blir allt innehåll tillgängligt för analys och du kan addera lager på datan för att få insikter.

Effektiv coachning med stöd av AI Buddy

AI Buddy är ett verktyg som stödjer ledare och medarbetare i att förbättra kvaliteten på kundinteraktioner. Med hjälp av era skräddarsydda kriterier erbjuder verktyget insikter och förslag som kan stärka kundupplevelser.

Exempel på kriterier som analyseras:

  • Inledning: Hälsas kunden välkommen i enlighet med era kriterier?
  • Bemötande: Använder medarbetaren ord som ger uttryck för empati, kunskap och positivitet?
  • Information: Ges fullständig information? Upplever kunden informationen som tydlig?
  • Avslut: Ger kunden uttryck för positiva känslor?
AI Buddy

Hur AI Buddy gör skillnad:

  • Objektiv grund: Genom att analysera interaktioner utifrån era fördefinierade kriterier, kan AI Buddy erbjuda en konsekvent och objektiv grund att utgå ifrån.
  • Stöd för ledare: Verktyget stödjer processen att identifiera mönster, vilket gör det enklare för ledare att fokusera på områden som kan förbättras.
  • Stöd för medarbetare: Med AI Buddy kan medarbetarna själva få insikter om sitt arbete och använda dessa för att utveckla sig själva.

Transparens och utveckling i fokus
Med AI Buddy är insikterna alltid designade för att stötta medarbetares utveckling. Verktyget fungerar som ett komplement till mänsklig coachning.

KONTAKT

Vill du veta mer om vår AI Buddy?

Hör av dig till oss via mejl Hello@indicateme.se eller genom att använda formuläret nedan.

LÄS MER

Fler verktyg för kundservice

Kontakta oss