kundnöjdhet-header

Webinar – Visualisering av statistik är död!

Det säger Lina Bjelkmar, VD från Indicate me när hon och Tina Wahlroth möts i fåtöljerna en regnig dag i Malmö. Hur kan Lina säga så när det är det som hennes företag erbjuder som tjänst?

Kundservice genererar otroligt mycket statistik och många är intresserade av hur statistiken kan sammanställas för att visualiseras och ge insikter. Men varför påstår Lina Bjelkmar på Indicate me att visualisering av statistik är död, när det är detta som bolaget erbjuder som tjänst?

Handlar det om vad man visar eller är det bättre att visa på handling genom att ha ett coachande ledarskap? Kan det bli för mycket för en kundservicemedarbetare om du får se all statistik om all statistik inte är relevant?

I webinaret med Lina Bjelkmar från Indicate me får du reda på vad hon egentligen menar med att visualiseringen av statistiken är död och hur man ska arbeta på ett metodiskt och effektivt sätt för att uppnå bästa tänkbara resultat.

Relaterat innehåll

Ikea

Kundnöjdhet

Webinar: Så skapar du supernöjda och lojala kunder.

ICA

Lönsamhet

Webinar: Så ökar du lönsamheten i din kundservice.

payex

Uppföljning

Webinar: Hur du följer upp din kundservice på bästa sätt.