Varför delar vi ut lyckokakor?

Många av oss som jobbar på Indicate me kommer tidigare från ett stort outsourcingbolag av kundservice. Vi har varit med på bolagets förändringsresa från negativt resultat till god lönsamhet, men även hur bolaget växt från 300 till över 1.000 medarbetare och ökat omsättningen med flera hundra miljoner på bara några år.

Trots all insats som krävts så var det några som sa att vi bara hade haft tur. Förutom att bli något lätt chockad så fick det oss att tänka: Kan vi ge andra tur också? Kan vi konceptualisera vår turmaskin?

Nu när Indicate me har varit etablerade ett tag är det väldigt fascinerande att se att allt fler bolag som väljer att implementera Indicate me också verkar få tur

Visst är det konstigt att ju hårdare och smartare vi jobbar, desto mer tur verkar vi få.

Lyckokaka

Key Indicate, Macbook Air Key Indicate, Macbook Air

Indicate me erbjuder ett system som samlar alla viktiga nyckeltal gällande kundservice på ett ställe, vilket ger företag en 360° vy av sin kundservice.

  • Alla medarbetare kan se sitt resultat, vilket ökar engagemanget och självcoaching
  • Möjliggör analys av nyckeltal mot varandra för att hitta rotorsaker

Många av våra kunder har ökat både effektivitet och kvalitet i sin kundservice med vår turmaskin. Vill du också börja få lite tur?


Användare av systemet från Indicate me inkluderar stora välkända varumärken:
[mi-logo id=1510573414707330778]

Lina-bjelkmar-GDPR

Vill du veta mer om vår turmaskin?