-->
Genom att kategorisera alla kundärendena i en logg får ni en överblick över vilka frågor som kommer in till er kundservice samt när de kommer in.
Kunderna som kontaktar en kundservice tar inte kontakt för att småprata med den engagerade och trevliga personalen. De har en eller kanske flera anledningar. Genom att kategorisera vad alla telefonsamtal, e-postmeddelanden och chatmeddelanden handlar om får ni information kring dessa anledningar så att ni kan lära er mer om problemområden och finna lösningar till dessa.
Ärendena som kommer in loggas och kan följas i realtid. På detta sätt kan eventuella avvikelser snabbt fångas upp. Kundtjänst får möjlighet att arbeta med proaktiv information för att ge snabb service. Detta kan vara att lägga ut information på hemsidan kring aktuella störningar eller skicka ut meddelanden till kunder hur de själva kan lösa vissa ärenden som är vanligt förekommande vid viss tidpunkt. Med Tjänsten Logg ser ni exakt när det är dags att agera.
Skapa insikter i din kundservice med vår modul Logg
”Med Logg vet vi vilka typer av ärenden som kommer in till kundservice och tillsammans med Kvalitet ser vi direkt vad vi kan förbättra.”