Några av de företag som använder Indicate me:


Med våra moduler kan man mäta allt från kvaliteten på de inkommande samtalen till konverteringsgrad, analysera och jämföra data och få svar på mängder av frågor om ett kundcenters verksamhet. De integrerade funktionerna erbjuder helt unika analysmöjligheter som över lång tid har utvecklats och utvärderats och med tiden visat sig ge mycket goda resultat.

I det användarvänliga gränssnittet presenteras data enkelt och lättbegripligt. Kundservicemedarbetarna kan se det egna resultat och jämföra det med teamets på ett kul sätt med inslag av gamification. Ansvariga teamledare kan ta viktiga och underbyggda beslut och tid kan ägnas åt coachning istället för att leta efter siffror. Med Indicate me kan ni uppgradera er kundservice till 2.0.

Centrala funktioner

Performance Management

  • Produktivitet och effektivitet
  • Servicenivåer
  • Interaktionsstatistik
  • Nyckeltal från schemasystem
  • Insikter gällande personalomsättning
Scrolla

Kundnöjdhet

  • Kundnöjdhetsmätningar
  • Net Promoter Score (NPS)
  • Customer Effort Score (CES)
  • Direkta kommentarer från era kunder
  • Sortera inspelade samtal på kundnöjdhet
Scrolla

Gamification

  • Belöningar och utmärkelser
  • Försäljningsstatistik
  • Teamtävlingar
  • Dueller mellan medarbetare
Scrolla

Reason for contact

  • Kategorisering av interaktioner med kunder
  • Trender för samtliga kontaktvägar
  • Insikter på såväl process- som individnivå
Scrolla

Insikter

  • Kombinera nyckeltal för att förstå bakomliggande orsaker
  • Förstå vad som gör kunderna nöjda
  • Spela upp inspelade samtal
  • Trender över tid
  • Samlade resultat från alla kanaler
Scrolla
kundservicearbete

Performance Management

Indicate me har ett unikt koncept som omvandlar dina nyckeltal till värdefulla insikter samtidigt som du får en fördjupad förståelse för de operativa processerna. Indicate me ger dig även verktyg för att optimera bemanningen och öka produktiviteten, vilket leder till snabbare svarstider och sänkta kostnader.

Funktioner

  • Produktivitet och effektivitet
  • Servicenivåer
  • Interaktionsstatistik
  • Nyckeltal från schemasystem
  • Insikter gällande personalomsättning
Nöjd-kund-index-NKI

Kundnöjdhet

Ge kundservicemedarbetarna rätt verktyg för att leverera fantastiska kundupplevelser! Tack vare Indicate me får kundservicemedarbetarna tillgång till feedback från kunder vilket gör att de förstår och kan påverka hur deras prestation inverkar på kundupplevelsen.

Indicate me bidrar till bättre förståelse av vilka faktorer som bidrar till högre kundnöjdhet genom unika analyser som visualiseras direkt till medarbetare och ledare inom kundservice. Det leder till ökat engagemang hos medarbetarna samt en träffsäker coaching av ledare.

Funktioner

  • Kundnöjdhetsmätningar
  • Net Promoter Score (NPS)
  • Customer Effort Score (CES)
  • Direkta kommentarer från era kunder
  • Sortera inspelade samtal på kundnöjdhet

Gamification

Öka motivationen och engagemanget hos dina kundservicemedarbetare med gamification – fokusområdet är helt upp till dig! Älskar dina medarbetare tävlingar eller att utmana sig själva? Perfekt! I Indicate me kan alla utmana varandra och ni kan utföra tävlingar mellan teamen. I vår dashboard kan alla ta del av resultaten och inspireras och motiveras av varandra.

Funktioner

  • Belöningar och utmärkelser
  • Försäljningsstatistik
  • Teamtävlingar
  • Dueller mellan medarbetare
Loggningsgrad-kundservice

Reason for contact

Ta reda på varför dina kunder hör av sig till er kundservice oavsett vilken kontaktväg de använder. I Indicate me kan du enkelt förstå varför kunderna tar kontakt med kundservice och analysera trender. Att dela informationen inom organisationen är smidigt vilket bidrar till ökad effektivitet och att åtgärder kan utföras av den del av organisationen som berörs. Allt för att göra kunderna nöjdare och som bonus får ni bättre processer som leder till besparingar.

Funktioner

  • Kategorisering av interaktioner med kunder
  • Trender för samtliga kontaktvägar
  • Insikter på såväl process- som individnivå
kundservice-analys

Insikter

Oavsett om du jobbar som kundservicemedarbetare, teamledare eller chef har du full tillgång till information om hur din kundservice presterar. Indicate me samlar alla nyckeltal och presenterar dem i en användarvänlig dashboard där du enkelt kan kombinera nyckeltal och hitta förbättringsområden.

Utforska

kundservice-analys-kontakt

Kontakta oss

Skicka oss ett meddelande via formuläret eller ring eller mejla direkt så återkopplar vi så snart vi kan.

  • Telefon: 0771- 622 020
  • E-post: hello@indicateme.se

 Kontakta ossNyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av den senaste informationen om Indicate me.

 


  • Nyheter
  • Aktuellt
  • Tips & råd