Några av de företag som använder Indicate me:


Indicate me gör det möjligt att mäta och visualisera allt från kvaliteten på interaktionen med kunder till orsaken till varför kunderna kontaktar kundservice. Indicate me har en användarvänlig dashboard som gör det enkelt att analysera data och dela insikter inom hela organisationen.

Med vårt verktyg kan du mäta viktiga nyckeltal som exempelvis, kvaliteten på service till försäljningsstatistik, produktivitet och orsaken till att kunderna hör av sig. Indicate me bidrar även till att ge svar på de otaliga frågor som rör hur din kundservice presterar.

 

 

Klicka här för att få en snabb överblick över de olika funktionerna

Performance Management

  • Produktivitet och effektivitet
  • Servicenivåer
  • Interaktionsstatistik
  • Nyckeltal från schemasystem
  • Insikter gällande personalomsättning
Läs mer

Kundnöjdhet

  • Kundnöjdhetsmätningar
  • Net Promoter Score (NPS)
  • Customer Effort Score (CES)
  • Direkta kommentarer från era kunder
  • Sortera inspelade samtal på kundnöjdhet
Läs mer

Gamification

  • Belöningar och utmärkelser
  • Försäljningsstatistik
  • Teamtävlingar
  • Dueller mellan medarbetare
Läs mer

Reason for contact

  • Kategorisering av interaktioner med kunder
  • Trender för samtliga kontaktvägar
  • Insikter på såväl process- som individnivå
Läs mer

Insikter

  • Kombinera nyckeltal för att förstå bakomliggande orsaker
  • Förstå vad som gör kunderna nöjda
  • Spela upp inspelade samtal
  • Trender över tid
  • Samlade resultat från alla kanaler
Läs mer
kundservicearbete

Performance Management

Indicate me har ett unikt koncept som omvandlar dina nyckeltal till värdefulla insikter samtidigt som du får en fördjupad förståelse för de operativa processerna. Indicate me ger dig även verktyg för att optimera bemanningen och öka produktiviteten, vilket leder till snabbare svarstider och sänkta kostnader.

Funktioner

  • Produktivitet och effektivitet
  • Servicenivåer
  • Interaktionsstatistik
  • Nyckeltal från schemasystem
  • Insikter gällande personalomsättning
Nöjd-kund-index-NKI

Kundnöjdhet

Ge kundservicemedarbetarna rätt verktyg för att leverera fantastiska kundupplevelser! Tack vare Indicate me får kundservicemedarbetarna tillgång till feedback från kunder vilket gör att de förstår och kan påverka hur deras prestation inverkar på kundupplevelsen.

 

Indicate me bidrar till bättre förståelse av vilka faktorer som bidrar till högre kundnöjdhet genom unika analyser som visualiseras direkt till medarbetare och ledare inom kundservice. Det leder till ökat engagemang hos medarbetarna samt en träffsäker coaching av ledare.

Funktioner

  • Kundnöjdhetsmätningar
  • Net Promoter Score (NPS)
  • Customer Effort Score (CES)
  • Direkta kommentarer från era kunder
  • Sortera inspelade samtal på kundnöjdhet

Gamification

Öka motivationen och engagemanget hos dina kundservicemedarbetare med gamification – fokusområdet är helt upp till dig! Älskar dina medarbetare tävlingar eller att utmana sig själva? Perfekt! I Indicate me kan alla utmana varandra och ni kan utföra tävlingar mellan teamen. I vår dashboard kan alla ta del av resultaten och inspireras och motiveras av varandra.

Funktioner

  • Belöningar och utmärkelser
  • Försäljningsstatistik
  • Teamtävlingar
  • Dueller mellan medarbetare
Loggningsgrad-kundservice

Reason for contact

Ta reda på varför dina kunder hör av sig till er kundservice oavsett vilken kontaktväg de använder. I Indicate me kan du enkelt förstå varför kunderna tar kontakt med kundservice och analysera trender. Att dela informationen inom organisationen är smidigt vilket bidrar till ökad effektivitet och att åtgärder kan utföras av den del av organisationen som berörs. Allt för att göra kunderna nöjdare och som bonus får ni bättre processer som leder till besparingar.

Funktioner

  • Kategorisering av interaktioner med kunder
  • Trender för samtliga kontaktvägar
  • Insikter på såväl process- som individnivå
kundservice-analys

Insikter

Oavsett om du jobbar som kundservicemedarbetare, teamledare eller chef har du full tillgång till information om hur din kundservice presterar. Indicate me samlar alla nyckeltal och presenterar dem i en användarvänlig dashboard där du enkelt kan kombinera nyckeltal och hitta förbättringsområden.

Utforska

kundservice-analys-kontakt

Kontakta oss

Hör av dig till oss via telefon, mejl eller genom att använda formuläret nedan så hör vi av oss så snart vi kan.

  • Telefon: 0771- 622 020
  • E-post: hello@indicateme.se

 Kontakta ossNyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att ta del av den senaste informationen om Indicate me.