-->
Med våra moduler kan man mäta allt från kvaliteten på de inkommande samtalen till konverteringsgrad, analysera och jämföra data och få svar på mängder av frågor om ett kundcenters verksamhet. De integrerade funktionerna erbjuder helt unika analysmöjligheter som över lång tid har utvecklats och utvärderats och med tiden visat sig ge mycket goda resultat.
I det användarvänliga gränssnittet presenteras data enkelt och lättbegripligt. Kundservicemedarbetarna kan se det egna resultat och jämföra det med teamets på ett kul sätt med inslag av gamification. Ansvariga teamledare kan ta viktiga och underbyggda beslut och tid kan ägnas åt coachning istället för att leta efter siffror. Med Indicate me kan ni uppgradera er kundservice till 2.0.
Nöjd kund index (NKI) ger ett mått på kvaliteten i mötet med kunden. Tjänsten möjliggör analys och samlar all kontakt med kunden som också betygssätter servicen.
All fakta som samlas in via våra tjänster kan kopplas till ett konkret ärende och en unik medarbetare. Det ger stora möjligheter till analys för att hitta orsaker till eventuella avvikelser mot uppsatta mål. I Analys kan ledare och ansvariga enkelt göra analyser med enkla knapptryck och få insikt i vad som behöver göras för att genomföra förbättringar.
Skicka oss ett meddelande via formuläret eller ring eller mejla direkt så återkopplar vi så snart vi kan.
![]() | Nyhetsbrev Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av den senaste informationen om Indicate me.
|
|