Så får du en riktigt bra kundservice

Marie Blomkvist är nog en av Sveriges mest rutinerade kundservicechefer. Just nu är hon på C More, men samma position på Vattenfall, SJ och Viasat står i CV:t.
Att snabbhet är viktigt när det kommer till såväl kundservice som shettis-trav är nog alla överens om, men Maries tre viktigaste tips för en riktigt bra kundservice får du bara inte missa – och se bästa kvinna vinna!

 

Relaterat innehåll

Ikea

83 i NPS

Lina Bjelkmar, VD Indicate me, och Jonus Bartholdson, Koncernchef Pulsen, diskuterar vad kundfokus innebär och några av anledningarna till Indicate me’s höga NPS-resultat.

ICA

Distansledarskap

Väldigt många jobbar idag på distans, vilket även gäller kundservice. Vi har förstått att en utmaning för många är distansledarskap och att engagera sina anställda. Indicate me har flera...

payex

Kundservice ökar i status

Vi ser en tydlig trend att kundservice ökar i status internt hos allt fler bolag. Men vad beror det på? I filmklippet tas några anledningar upp.