FILM

Leaseplan kring tankar om AI och strategier för kundmötet

I den här filmen möter Lina Bjelkmar, VD Indicate me, Joakim Ludvigsson, Director of Service & Quality på LeasePlan. De diskuterar varför LeasePlan valde Indicate me som verktyg, upplevelsen av implementationen, tankar kring AI och strategier för kundmötet. I filmen möter vi också Artin Ghorbani, Head of Customer Service och Ines Imamovic, Customer Service Administrator från LeasePlan som delar insikter om självledarskap, motivation och resultatuppföljning i kundservice.

Insikter

Fem insikter från LeasePlan: Så stärker du kundnöjdheten

Följ upp missnöjda kunder med ett samtal – som resultat kan det leda till ökad kundnöjdhet och högre betyg i nästa kundundersökning.

✓ AI Buddy som stöd för att underlätta coachning – med AI kan ledare spara tid och effektivisera coachningsarbetet.

✓ Stärk självledarskapet med Indicate me genom att medarbetarna får full insyn i sina resultat och en bättre förståelse för kundupplevelsen.

✓ Kontinuerlig feedback – När medarbetare får konkreta insikter och konstruktiv feedback kan de utvecklas. De stärker deras självförtroende och hjälper dem att leverera en konsekvent hög servicenivå i kundbemötandet.

✓ Öka motivationen och engagemanget – Genom att inkludera tävlingsmoment, som exempelvis högst NKI per månad, ökar motivationen och engagemanget bland medarbetarna – vilket i sin tur kan bidra till nöjdare kunder.

sälj och gamification livefeed

BOKA DEMO

Vill du veta mer?

Välkommen att fylla i formuläret nedan för att boka en demo

Boka Eventbiljetter