MATERIAL
Link to: Samtalsanalys – kategorisera samtal automatiskt
Samtalsanalys – kategorisera samtal automatiskt
Använd samtalsanalys för att automatiskt logga 100% av alla ärenden i kundservice.
Link to: Vad är sentiment?
Vad är sentiment?
Vill du förstå dina kunder bättre? Då kan sentimentanalys vara något för dig!
Link to: Ett samtal på tio minuter ska inte ta tio minuter att lyssna på.
Ett samtal på 10 minuter – ska inte ta 10 minuter att lyssna på
Det är en viktig poäng att komma ihåg att tid är en dyrbar resurs. Vill du arbeta smartare i din kundservice? Kolla in vår talanalys!
Link to: Undvik missnöjda kunder med talanalysen
Undvik missnöjda kunder med talanalys
Vill du öka er medvetenhet kring varför kunderna är missnöjda? Talanalys kan i så fall vara ett intressant verktyg för dig!
Link to: Vikten av kvalitativ transkribering av samtal i kundservice
Vikten av kvalitativ transkribering av samtal i kundservice
En god kvalitet av transkriberingar är a och o för att säkerställa att påliggande analyser baseras på korrekt information.
Link to: Förstå dina kunder bättre
Förstå dina kunder bättre
Sentimentanalys hjälper dig att förstå vad dina kunder är mer eller mindre nöjda med.
Link to: Öka kundnöjdheten med talanalys
Öka kundnöjdheten med talanalys
Upptäck fördelarna med talanalys i kundservice och hur det kan förbättra kundnöjdheten.
Link to: Textanalys i kundservice
Textanalys i kundservice
Vårt textanalysverktyg arbetar över olika kanaler för att säkerställa att inget ärende går obemärkt förbi.
Link to: Textanalys: Från data till insikter
Textanalys: Från data till insikter
Omvandla ostrukturerad textdata till värdefulla insikter med textanalys.
Link to: AQM – 3 fördelar med Automatiserad Kvalitetsstyrning
AQM: 3 fördelar med Automatiserad Kvalitetsstyrning
Genom avancerade verktyg och automatiserade processer kan företag kontrollera kvaliteten.
Våra verktyg
Kontakta oss
ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna
EMAIL
Hello@indicateme.se