MATERIAL
Link to: Kundundersökningar är på väg bort
Kundundersökningar är på väg bort
Förutspå kundnöjdhet med vårt AI drivna verktyg
Link to: 83 i NPS
83 i NPS
Lina Bjelkmar, VD Indicate me, och Jonus Bartholdson, Koncernchef Pulsen, diskuterar vad kundfokus innebär och några av anledningarna till Indicate me’s höga NPS-resultat.
Link to: Ving: Från butik till online
Från butik till online
Ving har genomfört en snabb och framgångsrik förändringsresa från butikskedja till onlineförsäljning. Vilka är nyckelfaktorerna?
Link to: C More: Så får du en riktigt bra kundservice
Så får du en riktigt bra kundservice
Intervju med Marie Blomkvist, en av Sveriges mest rutinerade kundservicechefer.
Link to: Chatbot och AI
Chatbot och AI
Vi älskar ny teknik, men det är svårt att implementera en chatbot om man inte vet vad man gör. Det är heller inget magiskt piller.
Link to: Kundservice ökar i status
Kundservice ökar i status
Vi ser en tydlig trend att kundservice ökar i status internt hos allt fler bolag. Men vad beror det på? I filmklippet tas några anledningar upp.
Link to: Hög personalomsättning i kundservice
Hög personalomsättning
En utmaning som många bolag har är en hög personalomsättning i kundservice.
Link to: Positiv energi i kundservice
Positiv energi i kundservice
Indicate me har utvecklat flera funktioner med fokus på att förstärka positiva beteenden…
Link to: Bra kundbemötande
Bra kundbemötande
När blev du riktigt bra bemött av kundservice, eller omvänt när blev du riktigt dåligt bemött av kundservice?
Link to: Lönsamhet i kundservice
Lönsamhet
Har du en lönsam kundservice? Finns det andra sätt att mäta än ärendehanteringstider och antal hanterade ärenden per timme?
Link to: Distansledarskap
Distansledarskap
Väldigt många jobbar idag på distans, vilket även gäller kundservice. Vi har förstått att en utmaning för många är distansledarskap och att engagera sina anställda. Indicate me har flera…
Link to: Engagemang i kundservice
Engagemang
Så… dina medarbetare är inte på tårna tycker du? Men hur hjälper du dem att utvecklas och känna engagemang? Förstår de hur deras prestationer…
Link to: Kundservicens status
Kundservicens status
Varför är kundservice på chefens chef chefs agenda?
Link to: Robot som kollega
Robot som kollega
Mänsklig kundservice, finns det om 5 år?
Är robotar framtiden? Både ja och nej.
Våra verktyg
Kontakta oss
ADRESS
Pipers väg 28, 170 73 Solna
EMAIL
Hello@indicateme.se