Telgeenergi

Telge Energi

Magnus Eldberg arbetar som försäljningschef hos Telge Energi. En roll som innebär huvudansvar för försäljning, kundservice och allt som berör bolagets kundrelationer. Till honom rapporterar försäljningschefer som innehar ansvar för respektive säljkanal samt gruppchefer som operativt ansvarar för kundserviceenheten. Med det övergripande ansvaret medföljer en helhetsbild som underlättar strategiska beslutsfattningar, taktiska prioriteringar och ett solitt ledarskap.

 

I den här intervjun delar Magnus med sig av hur Telge Energi arbetar med kundservice och hur de har blivit påverkade av Corona. Kundberättelsen inkluderar även följande:

 

✓ Strategi och målsättning med kundservice
✓ Strategi och arbetssätt med Indicate me
✓ Medarbetarupplevelser av systemet
✓ Interna förändringar efter upptäckter i Indicate me

 

Relaterat innehåll

Ikea

IKEA

Johan Barréus arbetar som Operations Manager på IKEA, en roll som innebär ansvar för supportcenter. Här sitter 400 medarbetare på två siter, en i Helsingborg och en i Älmhult.

ICA

ICA

Lena buvlér arbetar som affärschef på ICA Banken, en roll som innebär huvudansvar för det strategiska, taktiska och operativa i verksamheten av kundmötet.

payex

PayEx

Rickard Berghede arbetar som Verksamhetsutvecklare på PayEx. Kundserviceenheten består av 340 medarbetare och behandlar ca. 45.000 kundärenden varje månad.