ICA Banken

Lena-Buvler-icaLena Buvlér arbetar som affärschef på ICA Banken, en roll som innebär huvudansvar för det strategiska, taktiska och operativa i verksamheten av kundmötet. Lena har jobbat inom ICA koncernen sedan 1987, med andra ord, över 30 år. Sedan start har hon arbetat i ledande befattningar.

Den röda tråden för hennes arbete har varit att hon befunnit sig inom de finansiella delarna inom ICA, oavsett om rollen inneburit ledande befattning med arbete för slutkunden eller för butiker. Arbetet har alltid varit fokuserat på ledarskap och förändringsledning.

 

I den här intervjun delar Lena med sig av vad hon anser är en bra kundservice och berättar om hur de har blivit påverkade av Corona. Kundberättelsen inkluderar även följande:

 

✓ Strategi och målsättning för ICA Bankens kundservice
✓ Strategi och arbetssätt med Indicate me
✓ Effekter från systemet

 

Relaterat innehåll

Ikea

Telge Energi

Magnus Eldberg arbetar som Försäljningschef på Telge Energi, en roll som innebär ansvar för försäljning, kundservice och allt som berör bolagets kundrelationer.

Bredband2

Bredband 2

Anders Ohlin arbetar som Head of service på Bredband 2, en roll som innebär huvudansvar för service, support och kundtjänst mot privatkunder. Varje månad inkommer 20-30.000 ärenden.